Warsztaty 2019

ZDOBĄDŹ EKSPERCKĄ WIEDZĘ Z 27 WARSZTATÓW:

Kliknij w wybrany warsztat, a przejdziesz do opisu szkolenia i prowadzącego 

1. Wojciech Mendyka – skuteczny przekaz na sali szkoleniowej i nie tylko – jak sprawić by słuchacze… słuchali i zapamiętali jak najwięcej z tego co mówisz.
2. Artur Król – Jak robiąc szkolenia miękkie w nowej branży sprawiać wrażenie, że się ją dobrze zna?
3. Gabrysia Borowczyk – Marka osobista trenera
4. Marek Janigacz – Gry na szkoleniach – jak je efektywnie prowadzić?
5. Artur Jóskowiak – Groupmind – czyli budowanie ducha zespołu metodami teatru komedii improwizowanej.
6. Małgorzata Machniewicz – Jak wspierać innych w rozwijaniu Inteligencji Emocjonalnej?
7. Marta Eichstaedt – Twój sprzęt do prowadzenia webinarów! Poznaj zestawy budżetowe i droższe
8. Sylwia Zabielska – Jak mówić o działaniach HR i szkoleniach językiem biznesu?
9. Urszula Rudzka-Stankiewicz – Bądź zmianą, czyli rzecz o prawdziwym facylitowaniu zmian w organizacji
10. Agnieszka Lipka –Jak się nazywa koń w sutannie czyli trenerskie tiki i triki
11. dr Monika Górska – Od business storytellingu do visual storytellingu
12. Jerzy Zientkowski – Seksowne prezentacje sprzedażowe dla trenerów
13. Maciej Drzewiecki – 1300 Klientów, 950 000 zł przychodu, od zera w pół roku w usługach szkoleniowych – case study.
14. dr Agnieszka Wąsik, Łukasz Knap – Trener na językach — efektywne szkolenia po angielsku
15. Agata Jakuszko-Sobocka – Myśl obrazami, czyli jak improwizować rysunkiem na sali szkoleniowej?
16. Magdalena Szot – Jak budować zaangażowanie uczestników w trakcie szkoleń i warsztatów?
17. Anna Krajewska – Feedbackowe gry szkoleniowe
18. Tomasz Więch – Jedna umiejętność, która wyróżni Cię w social media
19. Tomasz Kowalik – Komunikacja Transformująca
20. Anna Kędzierska, Maciej Cichocki –  Opowiedz.to czyli jak przekazać „nudną” i „trudną” wiedzę w atrakcyjny sposób
21. Michał Kasprzyk – Podcasty w służbie trenera – jak wykorzystać to obiecujące medium, żeby zbudować swoją przewagę w branży
22. Jacek Wolniewicz – Biznes szkoleniowy on-line
23. Dariusz Leonhard – Po drugiej stronie drzwi. Ofertowanie do dużych Klientów
24. Paulina Kozub-Chwastek – Kompetencje XXI wieku – trener jako człowiek otwarty i kompetentny międzykulturowo
25. Mateusz Kałamarz – Narzędzia Design Thinking dla trenera i coacha
26. Monika Pietruczuk – Gorąca linia, czyli jak sprzedawać szkolenia przez telefon.
27. Beata Rycembel, Joanna Zawada-Kubik – Lekko i głęboko – team coaching jako zaproszenie do…

Wojciech Mendyka - Skuteczny przekaz na sali szkoleniowej 
(czas nagrania: 1 h 45 min)

 

O warsztacie

Jeśli po Twoim szkoleniu, ktoś nie potrafi przekazać Twoich idei dalej, inaczej niż wysyłając Twoje slajdy to… przegrałeś. W świecie hałasu i spadającej uwagi nie ma miejsca na przekaz, który nie zostaje w głowie.

Dobry przekaz jest budowany wg. kontr-intuicyjnych zasad, dlatego zaufanie swojemu instynktowi jest najkrótszą drogą do bycia zapomnianym. Jakie to zasady? Kilka z nich poznasz na naszym spotkaniu, gdzie dowiesz się m.in:

  • co Muhamad Ali ma wspólnego z najważniejszym wnioskiem o działaniu ludzkiego mózgu i dlaczego tak naprawdę nie chodzi o niego?
  • czym jest klątwa wiedzy, jak Ci przeszkadza i dlaczego potrzebujesz mapy przekazu by ją pokonać?
  • dlaczego bycie ekspertem, który działa wg. zasady „powiem co wiem” to najszybsza droga do odcięcia Twoich odbiorców

A przy okazji jak – zwykle przy spotkaniach z Meaning Makers – zobaczysz, jak można robić przekaz i prowadzić uczestników bez slajdów, za to przy pełnym zaangażowaniu i przykuciu uwagi – czyli bez „hamaka uwagi” (dla wtajemniczonych!).

O trenerze

Meaning Maker, międzynarodowy trener, wykładowca MBA. W 7 lat przeprowadził 150 szkoleń w 18 krajach, pomagając setkom osób skutecznie prezentować w kluczowych momentach. W świecie przepełnionym hałasem, w którym nikt nie słucha, założył Meaning Makers , gdzie uczy ludzi biznesu JAK, poprzez prezentację inną niż wszystkie, wyróżnić produkty, pomysły czy firmę na rynku.


Artur Król - Jak robiąc szkolenia miękkie w nowej branży sprawiać wrażenie, że się ją dobrze zna? (czas nagrania: 1 h 27 min)

 

O warsztacie

Ludzie rozpoznają to „zrozumienie branży” po kilku konkretnych sygnałach. Po odpowiednich terminach, których używasz. Po przykładach. Po odniesieniach do typowych case’ów, jakie mogą mieć. Po pytaniach, jakie zadajesz. Te rzeczy możesz poznać i nie potrzebujesz do tego nie wiadomo jak głębokiego zaangażowania w daną branże. Jedynie nieco wysiłku i uważności. Oraz świadomości gdzie i na to zwracać uwagę.

O tym jest ten warsztat. 

  • Ma nauczyć Cię jak odkrywać i dobierać język i przykłady pod szkolone grupy z wybranych branż. Nie po to, by udawać, że jesteś nie wiadomo kim, ale po to, by grupy z uznaniem mogły komentować „Ej, zdaje się mówiłeś/aś, że nie jesteś z naszej branży, a tak dobrze nas rozumiesz.”

O trenerze

Psycholog, trener, autor, bloger.

„Twardy trener umiejętności miękkich”. Psycholog, coach i trener z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku. Autor licznych książek z dziedziny psychologii i skutecznej zmiany. Twórca gier i narzędzi szkoleniowych.


Gabrysia Borowczyk - Marka Osobista Trenera 
(czas nagrania: 2 h 14 min)

 

O warsztacie

Być marką to znaczy być autentycznym. Tworzenie marki osobistej polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.”    Dan Schawbel

CELE i KORZYŚCI:

  • Zapoznasz się z aspektami budowania marki osobistej i brandingu produktów i usług
  • Zastanowisz się, co jest Twoją unikalną siłą i jaką markę chcesz budować
  • Dowiesz się, dlaczego warto budować markę w oparciu o mapę archetypów i stworzysz swoją własną, na podstawie której będziesz mógł opracować strategię komunikacji swojej marki

PROGRAM:

  • Czym jest MARKA OSOBISTA?
    – Czy to to samo co WIZERUNEK?
    – Co wpływa na naszą markę osobistą?
    – 3 etapy budowania marki osobistej
  • STRATEGIA MARKI
    – Bohater marki czyli KTO?
    – Mapa archetypów – jedno z najważniejszych narzędzi strategicznego tworzenia
      i zarządzenia marką
    – Identyfikacja, język i artefakty marki
  • ARCHITEKTURA MARKI
    SOCIAL GRAPH

O trenerze

Jestem Babą z Pasją 🙂 Jedna z nich to myślenie wizualne, a druga – budowanie marki osobistej.

Jestem sketchnoterką czyli robię sama ale też uczę innych, jak robić notatki wizualne. Ich szczególne zastosowanie znalazłam przy tworzeniu flipchartów i tak powstało FLIPOWANIE©. Zajmuję się także facylitacją graficzną.

Marek Janigacz - Gry na szkoleniach – jak je efektywnie prowadzić? (czas nagrania: 1 h 47 min)

 

O warsztacie

Warsztaty skupią się na kompetencjach związanych z prowadzeniem gier edukacyjnych podczas szkoleń.

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Poznasz sposoby dobierania odpowiednich gier dostępnych na rynku do swoich szkoleń.
  • Dowiesz się, jak przygotować zarówno grę, jak i siebie do szkolenia by było ono efektywne.
  • Dowiesz się, jakie role możesz pełnić podczas prowadzenia gry.
  • Poznasz metody wpływu na grę podczas rozgrywki.
  • Dowiesz się jakie mogą pojawić się sytuacje trudne podczas gry i jak sobie z nimi poradzić.

O trenerze

Jestem doradcą organizacyjnym, trenerem biznesowym i projektantem gier edukacyjnych. Od kilku lat łączę te obszary prowadząc swoją firmę o nazwie ERDAD (skrót od Eryk’s Dad). Stworzyłem kilkadziesiąt gier symulacyjnych i szkoleniowych z wielu obszarów tematycznych.


Artur Jóskowiak- Groupmind – czyli budowanie ducha zespołu metodami teatru komedii improwizowanej. (czas nagrania: 2 h 14 min)

 

O warsztacie

Tematem przewodnim w naszych działaniach będzie szeroko pojęty „groupmind”, czyli jeden z kluczowych tematów, który jest ważnym elementem treningu aktora improwizatora.

  •  Jak korzystać z gier i ćwiczeń teatru improwizacji w pracy trenera.
  • Poznacie kilka przyjemnych, zabawnych, szalonych i konkretnych ćwiczeń, które z powodzeniem wykorzystacie w pracy z grupami, w których ważna jest współpraca.

O trenerze

aktor improwizator, nauczyciel, trener umiejętności miękkich, komik, konferansjer, absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, założyciel Teatru Improwizacji IMPROKRACJA oraz Kabaret Nic Nie Szkodzi.


Małgorzata Machniewicz - Jak wspierać innych w rozwijaniu Inteligencji Emocjonalnej? (czas nagrania: 1 h 53 min)

 

O warsztacie

Dzięki uczestnictwu w warsztacie:

  • Poznasz obszary IE, które podlegają rozwojowi i nauczysz się mówić o nich Klientowi w sposób prosty i przystępny
  • Przećwiczysz na sobie kilka metod szkoleniowych rozwijających poszczególne obszary IE
  • Doświadczysz pracy z autorskim narzędziem stworzonym prowadzącą – Manufaktura Emocji

A to wszystko oczywiście na przykładach i w atmosferze ogólnej wesołości.

O trenerze

Jako trener, coach i mentor pracuję z Klientami biznesowymi nad tym, aby praca sprawiała im przyjemność.

Powołałam do życia markę Akademia Twórczego Trenera w ramach której, jestem metodykiem w obszarze uczenia ludzi dorosłych, specjalizuję się w rozwijaniu aktywnych metod pracy z grupami oraz osobami indywidualnymi.

Stworzyłam model projektowania ćwiczeń i adaptowania gier do celów szkoleniowych, uczę trenerów jak tworzyć własne, skuteczne metody rozwijające umiejętności, postawę czy wiedzę. Zaprojektowałam i wydałam serię narzędzi trenerskich i coachingowych „Manufaktura Emocji” i "Karty do Selfcoachingu". 


Marta Eichstaedt Twój sprzęt do prowadzenia webinarów! Poznaj zestawy budżetowe i droższe? (czas nagrania: 24 min)

 

O warsztacie

Webinary są popularnymi narzędziami szkoleniowymi.

Wielu trenerów zadaje sobie jednak pytanie, jaki zestaw sprzętowy jest optymalny do ich prowadzenia. W jaki sprzęt warto zainwestować? Jak dzięki niemu poprawi się jakość nadawanego sygnału audio i wideo. Czy uczestnicy to zauważą?

W czasie warsztatu:
1. Dowiesz się, jaki sprzęt należy mieć do prowadzenia webinarów. Pokażę to na przykładzie zestawu minimum oraz maksimum. Po warsztacie będziesz w stanie podjąć decyzję, w jaki sprzęt zainwestować.

2. Dowiesz się, jaki sprzęt i oprogramowanie potrzebujesz do live’ów na Facebooku.

3. Sprawdzisz na własne oczy, jak oprogramowanie do webinarów wpływa na jakość transmisji wideo i audio. Dzięki temu dowiesz, że nie zawsze warto mieć super sprzęt, bo oprogramowanie i tak wytransmituje do uczestników sygnał o gorszej jakości.

O trenerze

Szkoleniami zajmuje się od 10 lat a od 2011 roku uczę trenerów, jak prowadzić swoje szkolenia w wirtualnych pokojach (webinary, warsztaty online). Od ponad 5 lat prowadzę blog na temat wykorzystania w szkoleniach tej formy elearningu.  

Pracuję głównie dla dużych firm, takich jak mBank, EY, Orange, Warta, PZU ale też stworzyłem w 2011 roku pierwszy w Polsce otwarty kurs online dla trenerów chcących prowadzić swoje szkolenia w wirtualnych pokojach.


Sylwia Zabielska - Jak mówić o działaniach HR i szkoleniach językiem biznesu? (czas nagrania: 1 h 51 min)


O warsztacie

Często spotykam się z opinią ze strony liderów biznesu – szefów sprzedaży, marketingu, działów technicznych (np. programistów), że HR i trenerzy kompetencji miękkich to Ci od „przytulania” i „wellbeingu” pracowników.

Jako grupa nie kojarzymy się ze wskaźnikami, pieniędzmi i zyskiem. Czy to faktycznie zarząd powinien zrozumieć, że pewnych rzeczy nie da się przeliczyć na pieniądze czy to my powinniśmy się nauczyć mówić językiem biznesu?

Rozmawiałam kiedyś z szefem operacji, który powiedział mi „Ja nie potrzebuję, żeby moi liderzy dobrze zarządzali zespołami, ja tylko potrzebuję, żeby ich zespoły dowoziły swoje cele”. Na warsztacie porozmawiamy o tym jak pokazać związek między jednym a drugim i dostać więcej budżetów na działania szkoleniowe.

O trenerze

Konsultant, trener i coach z doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi firmami.

Od kiedy nastała wojna o talenty pomagam klientom odnaleźć się w niej poprzez budowanie silnych organizacji, czyli takich:

  • z którymi pracownicy długofalowo wiążą swoje kariery
  • gdzie zespoły są zaangażowane w osiąganie strategicznych celów
  • których kultura organizacyjna przyciąga najlepszych

Specjalizuję się w zarządzaniu zmianą w organizacji. Pasjonuję się rozwojem talentów opartym o silne strony, pozytywną psychologią oraz Porozumieniem bez Przemocy wg. Marshalla Rosenberga.


Ula Rudzka-Stankiewicz Bądź zmianą, czyli rzecz o prawdziwym facylitowaniu zmian w organizacji (czas nagrania: 1 h 52 min)

 

O warsztacie

VUCA, zwinność, zmiany, automatyzacja, wydajność, LEAN, koszty… którzy pracujący w biznesie nie słyszał tych słów? Ile w nich prawdziwego postępu, a ile pustej, niewiele wnoszącej, ale bardzo modnej…presji?
Codziennie pracuję z organizacjami, które chcą się zmieniać. Codziennie pomagam przejść te zmiany kilkunastu tysiącom ludzi. Małym krokiem każdego dnia. Czasem dwa kroki do przodu, jeden do tyłu.

W ciągu ostatnich lat odkryłam kilka nieoczywistych reguł. Rozbroiłam jeszcze więcej błędnych przekonań i wypracowałam sobie schematy, które pomagają mi wspierać zmiany nie tylko skutecznie, ale także zgodnie z własnym sumieniem i etyką. Warsztat doprawiony szczyptą mocnej teorii. O zmianie.

O trenerze

psycholog i trener, praktyk grywalizacji, fascynatka gier szkoleniowych.

Na co dzień prowadzi projekty wspierające szybką zmianę zachowań w dużych organizacjach z wykorzystaniem mechanizmów gier. Jest założycielką sklepu internetowego Gadżety Trenera, który gromadzi mniej i bardziej oczywiste narzędzia dla trenerów.


Agnieszka Lipka – Jak się nazywa koń w sutannie czyli trenerskie tiki i triki (czas nagrania: 2 h 13 min)

 

O warsztacie

Jak nie:

  • uciszać,
  • dyscyplinować,
  • przekonywać i spalać się,
  • budować kontraktu,
  • używać gier, gadżetów i magicznych amuletów,
  • przeinwestować własnej energii…

A jednak  realizować to co się chce (no, przynajmniej w 70%)

O trenerze
20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń. Różnych. Sama mam pokorę wobec wiedzy ludzi, którzy przychodzą rozwijać swoje umiejętności. Jednocześnie potrafię sprowokować, czasem nawet wkurzyć uczestników, by "zmusić" ich do myślenia. Mówią o mnie, że jestem silną osobowością (wrodzona subtelność i delikatność są najwidoczniej ukryte....). Skromność to piękna cecha. I ja ją posiadam. W stopniu doskonałym. Możesz się ode mnie tego uczyć.

dr Monika Górska – Od business storytellingu do visual storytellingu
(czas nagrania: 2 h 14 min)

 

O warsztacie

Jeśli obserwujesz zmiany w trendach marketingowych, to pewnie już widzisz, że wszystko, co obecnie skuteczne, opiera się na storytellingu!

Podczas wystąpienia dokładnie wyjaśnię, jak stosować business storytelling i dowiesz się, jak przy pomocy opowieści, filmów wideo, zdjęć zwiększyć marketingowy zasięg oddziaływania na klienta.

To Ty tworzysz własną historię i decydujesz, w jakim kierunku się potoczy – czy będzie to marketingowy dramat, czy inspirująca opowieść ze szczęśliwym zakończeniem?

O trenerze

Reżyser, wykładowca, autor, mentor, twórca Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego online.

Storytellingu uczy od zawsze. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Oprócz doświadczenia biznesowego jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne, bo jest reżyserem i scenarzystą setki filmów, z ponad 26-letnim doświadczeniem i z cennymi nagrodami na festiwalach na całym świecie. Dlaczego to ważne? Bo dla niej storytelling to nie kilka prostych marketingowych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ich interesującego opowiadania. Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, MPK, IMS Group, Raben Transport, Skanska, VOX, BALMA, TEB Akademia, Proart TV, TVP, WTK,Gazeta Wyborcza. Nazywają ją dr Story. Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej klienci piszą w mailach: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”

Dla miłośników opowieści prezent: e-book Sprzedaż Bez Sprzedaży. STORYTELLING OD PODSTAW do pobrania


Jerzy Zientkowski – Seksowne prezentacje sprzedażowe dla trenerów (czas nagrania: 2 h 09 min)

 

O warsztacie

Umiejętność użycia do sprzedaży storytellingu, narzędzi scenicznych czy choćby autoprezentacji w nieco inny sposób, niż sztampowy, okazała się kluczowa do zwiększania zapotrzebowania na usługi moje – i moich klientów.

Bez zadęcia, bez robienia show, ale mimo że konkretnie to i efektywnie, i efektownie, nauczymy się na scenie

  • zwracania uwagi na drobiazgi, które mogą zwiększyć zaangażowanie widowni
  • niezwracania uwagi na swoje przekonania i odczucia, które przeszkadzają w prezentacjach
  • rozumienia, co jest ważne dla odbiorcy, który musi nam zaufać, zanim nas kupi
  • rozumienia, co jest ważne w nas, zanim zaczniemy o tym opowiadać

O trenerze

Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener. W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Członek prestiżowego BTI Speakers Club.

Członek Toastmasters, ACG, ALS, założyciel i mentor pięciu klubów. Pięciokrotny Mistrz Polski w przemówieniach, w 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn.

Rocznie mówi do blisko 40tys osób, prowadząc kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji. Mentoruje klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach „podbramkowych”.


Maciej Drzewiecki – 1300 Klientów, 950 000 zł przychodu, od zera w pół roku w usługach szkoleniowych – case study. (czas nagrania: 2 h 26 min)

 

O warsztacie

W nieco ponad 6 miesięcy pozyskałem ponad 1 300 Klientów (głównie MŚP ale też kilka korporacji, jednostek samorządowych, uczelni publicznych czy też kilka jednostek wojskowych).

1 300 Klientów pozwoliło mi wygenerować ponad 950 000 zł przychodu, zaczynając bez marki i z budżetem 2 000 zł na start. Firma jest warta obecnie ponad 3 mln zł i jest w trójce największych firm tego typu w Polsce.

Klientów pozyskałem osobiście, bez sztabu ludzi, działu handlowego, wykorzystując tylko online marketing i lejek sprzedażowy. Zainwestowałem przy tym w pozyskanie ruchu ponad 230 000 zł (wypracowane z zysku) i tym jak to zrobiłem, co osiągnąłem, jakie błędy popełniłem – chciałbym się podzielić z uczestnikami Trenferencji

O trenerze

Ponad 2 000 zrealizowanych godzin szkoleń, wykładów prelekcji, wykładowca na AGH w Krakowie i WSH we Wrocławiu.
Pracował zarówno po stronie Klienta jak i agencji interaktywnej.

Zbudował od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych.

dr Agnieszka Wąsik, Łukasz Knap – Trener na językach: efektywne szkolenia po angielsku (czas nagrania: 1 h 51 min)

 

O warsztacie

  1. Po pierwsze rozłożymy język angielski na części i podejdziemy do niego jak do narzędzia trenerskiego. Pokażemy triki, które pomogą załatać niejedną pustkę w głowie i ciszę na sali.
  2. Korzystając z naszego doświadczenia, podpowiemy, jakie są dobre praktyki w szkoleniach po angielsku z uczestnikami na różnych poziomach zaawansowania języka.
  3. Przyjrzymy się także podstawowym kompetencjom międzykulturowym, które ułatwią pracę po angielsku z uczestnikami, którzy niekoniecznie są natywnymi użytkownikami tego języka.

O trenerach

Agnieszka Wąsik

Jestem trenerem biznesu, coachem i lektorem języków obcych. Od 3 lat prowadzę firmę szkoleniową i szkołę języka polskiego jako obcego. Pracuję z obcokrajowcami z całego świata. Szkolę w Polsce i za granicą (w USA, na Węgrzech), a także online. Pracy po angielsku uczyłam się od najlepszych (m.in. od trenerek amerykańskiej firmy doradczej w zakresie transferu technologii Fuentek, która współpracuje z NASA). Lubię ludzi

Łukasz Knap

Jestem trenerem technologii edukacyjnych, nauczycielem języka angielskiego, metodykiem oraz autorem kursów językowych. Ukończyłem Akademię Metodyka PASE i DOS-ELTea Teacher Trainer Academy 2.0. Doświadczenie zdobywałem w korporacjach, na prywatnych uczelniach wyższych oraz w szkołach państwowych i językowych w Polsce i Hiszpanii. Na co dzień realizuje się zawodowo jako metodyk w British School Wawer oraz dumny wychowawca w LXI Liceum Ogólnokształcącym im. Janiny Zawadowskiej w Warszawie. Ja też lubię ludzi


Agata Jakuszko-Sobocka – Myśl obrazami, czyli jak improwizować rysunkiem na sali szkoleniowej? (czas nagrania: 2 h 18 min)

 

O warsztacie

CELE i KORZYŚCI:

  • Nauczysz się jak szybko obrazować myśli (swoje i uczestników szkolenia)
  • Poznasz takie markerowe triki, które będą Twoimi asami w rękawie podczas zajęć
  • Przestaniesz się głowić, jak coś pokazać grupie
  • Otrzymasz zestaw uniwersalnych metafor wizualnych, które będą Twoją ściągawką po wsze czasy, chyba, że wcześniej sam…
  • … Stworzysz własną bazę kształtów angażujących Twoich odbiorców, oraz
  • Dowiesz się co wspólnego ma impro z biznesowym bazgraniem

PROGRAM:

  • Rozgrzewka (dla tych, co nie potrafią rysować)
  • Impro i rysunek na sali szkoleniowej, czyli rysujemy na żywo
  • 3 narzędzia do rysunkowego impro dla trenera
  • Błędy i ich kamuflowanie (?!?)
  • Jak przygotować się do impro?
  • Niezbędnik trenera, który chce rysować LIVE na sali, ale nie wie jak zacząć
O trenerze

Jestem psychologiem, który od ponad dekady szkoli bardzo intensywnie. Czemu? Bo stawiam na praktykę i eksperymentowanie. A jako psycholog zafascynowany neuropsychologią – uwielbiam to, co działa, zwłaszcza na nasze mózgi. Więc dzielę się z Wami tymi technikami, które przynoszą najlepsze rezultaty mi i moim klientom.

Poza szkoleniami i prowadzenim 4 firm, jestem graphic recorderem – rysuję na żywo konferencje i szkolenia, co wymaga ode mnie improwizowania czasem w  ektremalnych warunkach na oczach 6.000 publiczności. Miesięcznie rysuję 6-8 wydarzeń. Prowadzę Akademię Sketchnotingu, wykładam na 3 uczelniach wyższych, jestem pełnoetatową mamą rozkosznej dwójki i żoną Mężczyzny Mojego Życia.


Magdalena Szot – Jak budować zaangażowanie uczestników w trakcie szkoleń i warsztatów? (czas nagrania: 1 h 38 min)

 

O warsztacie

Skupiony, uważny uczestnik warsztatu, chętnie włączający się w proponowane przez nas ćwiczenia, a potem z pasją wdrażający w życie to, czego się dzięki nam nauczył to marzenie każdego szkoleniowca.

Podczas tego warsztatu

  1. Dowiesz się co to jest zaangażowanie i czym różni się ono od motywacji?
  2. Zastanowimy się wspólnie czy my, jako trenerzy mamy wpływ na zaangażowanie uczestników naszych szkoleń? Jeśli tak, to jaka jest w tym nasza rola ?
  3. Pokażę Ci jakie są podstawowe czynniki budowania zaangażowania.
  4. Porozmawiamy o tym, jak tą wiedzę wykorzystać w naszej pracy. Dzieląc się własnym doświadczeniem poszukamy dobrych praktyk i gotowych do zastosowania rozwiązań.

O trenerze

Trener i doradca biznesowy, absolwentka matematyki i pedagogiki.

W trakcie wieloletniej pracy w korporacji zajmowałam się wdrażaniem Systemu Produkcji opartego na filozofii LEAN i narzędziach Kaizen dzięki czemu jestem ekspertem w podnoszeniu efektywności oraz rozwijaniu potencjału zespołów i indywidualnych osób.

Na co dzień szkolę z optymalizacji procesów, wdrażam system LEAN, rozwijam kadrę menadżerską, prowadzę treningi z budowania zaangażowania i odpowiedzialnej postawy pracowników .


Anna Krajewska – Feedbackowe gry szkoleniowe
(czas nagrania: 1 h 05 min)

 

O warsztacie

Krąży plotka, ze o feedbacku trenerzy wiedzą wszystko, a na hiperaktywnym warsztacie plotka się weryfikuje i okazuje się, ze można więcej, lepiej, ciekawiej… to zapraszam na krótką formę tej weryfikacji.

Trener, który zaszczyci tę chwilę swym zaangażowaniem zyska:

  • gotowe gry i ćwiczenia do wykorzystania na sali szkoleniowej
  • nowoczesne sposoby transferu wiedzy o feedbacku oraz inspirację na angażujące sposoby przemycania znanych modeli informacji zwrotnej
  • dobrą zabawę w duchu impro i dramy i pewnie w coś zagramy

O trenerze

Trener biznesu, nauczyciel akademicki, doradca zawodowy. Łączy twarde naukowe dowody z praktycznym doświadczeniem. Tworzy programy, scenariusze i prowadzi szkolenia od 15 lat. Szurnięta na punkcie unowocześniania metod dydaktycznych, doskonalenia technik i tworzenia narzędzi trenerskich. Uwielbia ludzi, cieszą ja ich sukcesy, prowadzi szkolenia głównie feedbackowe, dydaktyczne, narzędziowe dla trenerów, nauczycieli akademickich i nieakademickich. Autorka podręcznika, ćwiczeń i manuala dla prowadzących „Kompetencje personalne i społeczne”. Znanym już na rynku szkoleniowym owocem jej twórczości jest gra szkoleniowa “3koloryFeedbacku”.


Tomasz Więch – Jedna umiejętność, która wyróżni Cię w social media (czas nagrania: 2 h 12 min)

 

O warsztacie

Dołączając do mojego warsztatu dowiesz się przede wszystkim:

  • jaka jest jedna umiejętność każdego trenera, dająca rozpoznawalność i oczekiwane efekty
  • jak działać maksymalnie praktycznie, szanując swój czas i finanse
  • jak rozwijać swoją społeczność przy minimalnym niezbędnym nakładzie środków
  • jakie działania możesz wdrożyć od zaraz, których na pewno nie robi 97% branży
  • jak rozsądnie prowadzić swoje działania reklamowe
  • jak umiejętnie przekazać swoją wiedzę, aby zaciekawić nowe osoby

Program: 

1. Dlaczego kolega o niższych umiejętnościach może zarabiać więcej.

2. Jak skutecznie tworzyć materiały do social media, bez wysokich nakładów finansowych

3. Dlaczego na początku warto działać bez planu

4. Wykorzystanie reklamy płatnej w zawodzie trenera

5. Jak poukładać swoje social media, aby działania były skuteczne.

6. Stereotypy vs fakty o social media.

O trenerze

Od ponad 2 lat poświęcam na social media średnio 10 godzin dziennie obsługując klientów i budując swoje społeczności. Prowadzę zdalną agencję interaktywną złożoną z 9 specjalistów, dzięki czemu obsługujemy regularnie ponad 20 firm miesięcznie.
Szkoliłem do tej pory zarówno:
– indywidualnie (spotkania na żywo, wideorozmowa)
– grupy warsztatowe (2-4 dniowe szkolenia, grupy do 20 osób)
– duże grupy, na eventach firmowych (do 250 osób)
Feedback jaki do tej pory przekazywano mi po szkoleniach, był zawsze pozytywny a co najważniejsze – uczestnicy wdrażali wiedzę i uczyli się nowych umiejętności.

Głównymi klientami z branży szkoleniowej z jakimi kompleksowo współpracowałem byli:
Jakub B. Bączek oraz Joanna Sławińska, dzięki czemu przez ponad 6 miesięcy miałem okazję poznać specyfikę branży trenerskiej i przekazywania wiedzy użytkownikowi internetu.


Tomasz Kowalik – Komunikacja Transformująca
(czas nagrania: 1 h 52 min)

 

O warsztacie

Komunikacja Transformująca a tradycyjne zarządzanie, czyli „Jak szybko zyskać wrogów i zdemotywować podwładnych”

Podczas tego miniwarsztatu zajmiemy się tematami:

  • O co chodzi z tą całą Komunikacją Transformującą™? (Cele i Źródła)
  • Postawa osobista a efektywność działań
  • Komunikacja w kulturze coachingu™
  • Menedżer to Zarządca czy Lider?
  • Jak szybko zyskać wrogów i zdemotywować podwładnych?
  • Jak budować ekipę, która przenosi góry?
  • Co ma do tego Komunikacja Transformująca™?

O trenerze

Trener i coach, coach prowokatywny, team coach
Trener Komunikacji Transformującej
Master Trainer of Coaches, ICI

Od końca ubiegłego tysiąclecia zafascynowany komunikacją jako podstawą wszelkich efektów, także produktywności. W NLP czegoś mu brakowało. Znalazł to w Coachingu Prowokatywnym i nazywa „Otwartym Sercem”. Łącząc Coaching Prowokatywny i Komunikację Transformującą zbudował Mistrzowską Szkołę Coachingu Prowokatywnego.


Anna Kędzierska, Maciej Cichocki –  Opowiedz.to czyli jak przekazać „nudną” i „trudną” wiedzę w atrakcyjny sposób (czas nagrania: 2 h 05 min)

 

O warsztacie

Trener, który weźmie udział w tym warsztacie:

  1. Pozna metody uatrakcyjnienie mini-wykładów towarzyszących przekazywaniu wiedzy podczas warsztatów.
  2. Pozna metody inspirowania, które zwiększają prawdopodobieństwo wdrożenia nabytej przez uczestników wiedzy w praktyce.
  3. Pozna proste i sprawdzone struktury pomocne w budowaniu efektywnej prezentacji (jako narzędzia wspierającego mini-wykład).
  4. Będzie lepiej i na dłużej zapamiętany, co sprzyja do sprzedaży usług szkoleniowych


O trenerach

Anna Kędzierska
Właścicielka marki Opowiedz.to. Psycholog i trenerka z ponad 10.000 godzin doświadczeń w pracy na sali szkoleniowej i nie tylko. Specjalistka w dziedzinie komunikacji, prezentacji i wystąpień publicznych. Obyta z radiem, telewizją i dużymi prelekcjami. Zarażona i stale zarażająca wirusem myślenia wizualnego w biznesie, edukacji i życiu codziennym.
Styl trenerski: Zawsze i wszędzie łączy słowa, idee i obrazy.

Maciek Cichocki
Właściciel marki Opowiedz.to. Trener, inspirator i konsultant biznesu z blisko 10.000 godzinami na liczniku. Miłośnik dobrych historii (tych o Nemo, Neo i zwykłych N/N*). Praktyk storytellingu w biznesie, prezentacjach i procesach edukacyjnych. Specjalista od procesów zmiany, w biznesie i indywidualnej, używający narracji i metafor jako skutecznego narzędzia do inspiracji, refleksji czy nazwania zidentyfikowanych nawyków i mechanizmów działania.


Michał Kasprzyk – Podcasty w służbie trenera – jak wykorzystać to obiecujące medium, żeby zbudować swoją przewagę w branży 

(czas nagrania: 1 h 49 min)


O warsztacie

W trakcie tego warsztatu:

  • omówimy powody, dla których warto tworzyć podcast w branży szkoleniowej
  • dowiesz się, od czego zacząć tworzyć podcast i… zaczniesz to robić
  • poznasz podstawy pisania scenariusza podcastu
  • dowiesz się, jakiego sprzętu i oprogramowania potrzebujesz, żeby zacząć podcastować
  • poznasz sposoby budowania społeczności wokół swojego podcastu (i promowania go)

O trenerze

Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz cel w życiu, pracę i żonę. Chce w życiu opowiadać historie, które dają wartość odbiorcom oraz pomagać innym tworzyć takie historie. Najnowsze medium, które mu na to pozwala i którym się ekscytuje, to podcasty.

Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster w Do Początku.

Jacek Wolniewicz – Biznes szkoleniowy on-line 
(czas nagrania: 2 h 19 min)

 

O warsztacie

1. Jaki sprzęt jest potrzebny do rozpoczęcia prac z własnymi szkoleniami on-line (poziom podstawowy, poziom średnio zaawansowany, poziom zaawansowany) – praktyka, możliwość dotknięcia i wypróbowania sprzętu, linki, gdzie można zamówić, ile to kosztuje)

2. Jak technicznie kręcić lekcje, obrabiać je, gdzie je umieszczać i ile to kosztuje

3. Jak samodzielnie zbudować platformę szkoleniową bez jakichkolwiek umiejętności programistycznych
– platformy szkoleniowe oparte o bezpłatne i płatne wtyczki do Worpressa
– integracja systemów płatności
– integracja systemów fakturowania
– jak działać, aby nie inwestować w platformę a zbudować ją z przychodów

4. Jak wybrać tematykę kursu – sprawdzanie nisz, słów kluczowych, sprawdzenie czego oczekują klienci, testy przed powstaniem kursu

O trenerze

Jacek Wolniewicz
Skutecznie uczy trenerów i organizacje, jak zarabiać na szkoleniach! Dyplomowany Trener i Coach Biznesu. Rozwija kadry i trenerów w obszarach Train The Trainer, sprzedaży i zarządzania, na salach i w internecie.


Dariusz Leonhard – Po drugiej stronie drzwi. Ofertowanie do dużych Klientów (czas nagrania: 2 h 15 min)

 

O warsztacie

Biorąc udział w moim warsztacie dowiesz się jak:

  • wygląda proces decyzyjny po stronie Klienta.
  • Kim jest tzw. święta trójca akceptacji w korporacjach.
  • Jak pisać oferty, aby nie zostały odrzucone przez sekretarkę i z kim kontaktować się, aby nie zostać akwizytorem.
  • Na co zwracają uwagę Klienci przy wyborze ofert.

Jednym słowem świat wielkich firm od strony odbiorcy szkoleń

O trenerze

5 lat w firmie z potencjałem 20 k pracowników (po stronie działu szkoleń),

200 odrzuconych ofert szkoleniowych, 20 przyjętych ofert, 3 przyjęte projekty kilkuletnie od firm (wcale nie z TOP 10).

Aktywny trener i konsultant wspierający jednego z największych odbiorców szkoleń. Projektant procesów szkoleniowych opartych o KPI i ROI.

Absolwent szkoły Harvard Business Review i kilku innych szkół. Specjalista w zakresie Sprzedaży, Negocjacji i Zarządzania Zespołem.

Fan szkoleń opartych na procesie z wykorzystaniem gier.


Paulina Kozub-Chwastek – Kompetencje XXI wieku – trener jako człowiek otwarty i kompetentny międzykulturowo (czas nagrania: 1 h 28 min)

 

O warsztacie

Biorąc udział w warsztacie dowiesz się m.in.

  1. W jakich kierunkach się rozwijać – analiza kompetencji przyszłości na podstawie raportu ‘Future Work Skills 2020’ przygotowanego przez Institute for the Future
  2. Gdzie kompetencje międzykulturowe będą nam potrzebne w najbliższej przyszłości i dlaczego my Polacy powinniśmy je rozwijać – case study z lokalnego podwórka
  3. Kluczowe kompetencje międzykulturowe od dzisiaj – symulacja wspierająca inteligencję międzykulturową

O trenerze

Lubię rozwijać siebie i innych. Dlatego podróżuję, szkolę i przyjaźnię się z wartościowymi ludźmi.

Specjalizuję się w obszarach Azji Południowej, kompetencji międzykulturowych i CSR. Poprowadziłam setki przemówień, szkoleń, warsztatów, wykładów dla różnego rodzaju zespołów i mediów w obszarach międzykulturowych.

Przygotowuję firmy produkcyjne do przyjęcia pracowników z Azji Południowej. Pracuję z firmami IT nad postawami w międzykulturowych zespołach. Wspólnie zastanawiamy się też np. nad tym, czy Agile jest możliwy w każdym miejscu na świecie.


Mateusz Kałamarz – Narzędzia Design Thinking dla trenera i coacha (czas nagrania: 1 h 59 min)

 

O warsztacie

Biorąc udział w warsztacie dowiesz się m.in.:

  • czym jest Design Thinking (wszyscy o tym mówią, Ty też będziesz mógł/mogła!)
  • zaznajomisz się z etapami procesu DT oraz ich przełożeniem na etapy pracy trenera i coacha
  • poznasz i przećwiczysz wybrane narzędzia DT, które ułatwią Ci codzienną pracę, ponieważ:
    1. poszerzysz arsenał technik badania potrzeb dzięki Mapie Empatii
    2. będziesz lepiej wspierać proces poszukiwania rozwiązań używając Drzewa Problemu
    3. poznasz Storyboardy, które umożliwią Ci bardziej twórcze przeprowadzenie lub podsumowanie procesu grupowego oraz coachingowego

O trenerze

Trener kreatywności biznesu, Sceptyk DT, badacz.

Jako certyfikowany moderator Design Thinking uczy sceptycznego i opartego na dowodach podejścia do tej metodyki. Prowadzi szkolenia i moderuje procesy zarówno dla studentów, organizacji pozarządowych jak i międzynarodowych korporacji. Szerzy ideę DT współtworząc wydarzenie Design Thinking Week.


Monika Pietruczuk – Gorąca linia, czyli jak sprzedawać szkolenia przez telefon. (czas nagrania: 1 h 45 min)

 

O warsztacie

Podczas tego warsztatu poznasz:

  • zasady budowania relacji i zaufania od pierwszych sekund rozmowy telefonicznej
  • sposób na „zimne telefony” – jak dotrzeć do osoby decyzyjnej
  • zarządzanie telefoniczną rozmową sprzedażową
  • mechanizmy podejmowania decyzji u klientów
  • zasady prezentowania oferty dostosowanej do oczekiwań klientów
  • sposoby na to jak krótką rozmową zdobyć zaproszenie na spotkanie

O trenerze

Dyplomowany trener i coach biznesu, absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET i studiów podyplomowych na kierunku coaching, pasjonatka rozwoju osobistego i psychologii biznesu. Certyfikowany Trener FRIS®.

Specjalizuje się w szkoleniach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta – przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenie w roli handlowca.


Beata Rycembel, Joanna Zawada-Kubik – Lekko i głęboko – team coaching jako zaproszenie do…(czas nagrania: 1 h 59 min)

 

O warsztacie

Uczestnicy poznają nasze podejście do pracy systemowej uwzględniającej potencjał zespołu. Podzielimy się fundamentalnymi zasadami, które są dla nas drogowskazami w naszej 11 letniej praktyce doświadczeń głównie z zespołami zarządzającymi w organizacjach. 

Wspólnie przejdziemy przez kluczowe elementy, które stosujemy od lat i takie, które opierają się na najnowszych odkryciach i badaniach.

Program:

  • Główne założenie team coachingu – podejście oparte na potencjale zespołu
  • Model Team Coaching International – jego praktyczne zastosowanie, (zadbanie o obszar produktywności i pozytywnego nastawienia w zaspole)
  • Model DISCO – przejście od frustracji do inspiracji i możliwości

O trenerkach

BEATA RYCEMBEL
Akredytowany coach PCC ICF, CPCC, ORSC, TPLC

Beata przez ponad 11 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach menedżerskich. Tam zyskała wiedzę i praktyczne doświadczenie, które obecnie wykorzystuje w swojej pracy. Jako Dyrektor Personalny odpowiadała za Europe Centralną i Wschodnią. Rozumie realia biznesowe oraz dostrzega rolę i miejsce każdej osoby, która jest częścią systemu korporacyjnego.
Coachingiem zajmuje się od 2007 roku. Pracuje w środowisku biznesowym.

JOANNA ZAWADA-KUBIK
Akredytowany coach MCC ICF, CPCC, ORSC, TPLC

Joanna ma za sobą 10 lat pracy w korporacji na stanowiskach menedżerskich. Doświadczenie to dało jej szerokie spojrzenie na pracę w dużych przedsiębiorstwach i zrozumienie działających w nich mechanizmów. Od 2006 roku zgłębia wiedzę na temat coachingu, przecierając nowe szlaki w pracy indywidualnej i zespołowej. Pasjonuje ją zmiana, w najgłębszym, transformacyjnym wymiarze. Prowadzi coaching indywidualny, coaching zespołów, szkolenia z coachingu, zmiany i przywództwa.


Chcesz zobaczyć jak było na Trenferencji? Poczuć na chwile te emocje? Ten krótki klip doskonale Ci to pokaże.

Zdobądź dostęp do 27 warsztatów za 500 zł!