The best of Trenferencja 3 edycje

50 najwyżej ocenionych warsztatów

z 3 pierwszych edycji Trenferencji

Kliknij w wybrany warsztat, a przejdziesz do opisu szkolenia i prowadzącego 

TRENFERENCJA 2019

1. Wojciech Mendyka – skuteczny przekaz na sali szkoleniowej i nie tylko

2. Gabrysia Borowczyk – Marka osobista trenera

3. Marek Janigacz – Gry na szkoleniach – jak je efektywnie prowadzić?

4. Artur Jóskowiak – Groupmind, czyli budowanie ducha zespołu

5. Małgorzata Machniewicz – Jak wspierać w rozwijaniu Inteligencji Emocjonalnej?

6. Marta Eichstaedt – Twój sprzęt do prowadzenia webinarów!

7. Sylwia Zabielska – Jak mówić o działaniach HR i szkoleniach językiem biznesu?

8. Urszula Rudzka-Stankiewicz – Bądź zmianą, czyli o facylitowaniu zmian w organizacji

9. Agnieszka Lipka –Jak się nazywa koń w sutannie czyli trenerskie tiki i triki

10. dr Monika Górska – Od business storytellingu do visual storytellingu

11. Jerzy Zientkowski – Seksowne prezentacje sprzedażowe dla trenerów

12. Maciej Drzewiecki – 1300 Klientów, 0,9 mln zł przychodu, od 0 w 0,5 roku - case study

13. dr Agnieszka Wąsik, Łukasz Knap – Trener na językach, szkolenia po angielsku

14. Agata Jakuszko-Sobocka – Myśl obrazami, czyli jak improwizować rysunkiem

15. Magdalena Szot – Jak budować zaangażowanie uczestników w trakcie szkoleń

16. Anna Krajewska – Feedbackowe gry szkoleniowe

17. Tomasz Więch – Jedna umiejętność, która wyróżni Cię w social media

18. Anna Kędzierska, Maciej Cichocki – jak ciekawie przekazać nudną i trudną wiedzę  

19. Michał Kasprzyk – Podcasty w służbie trenera 

20. Dariusz Leonhard – Po drugiej stronie drzwi. Ofertowanie do dużych Klientów

21. Paulina Kozub-Chwastek – Kompetencje trenera XXI wieku 

22. Mateusz Kałamarz – Narzędzia Design Thinking dla trenera i coacha

23. Beata Rycembel, Joanna Zawada-Kubik – Lekko i głęboko:  team coaching

TRENFERENCJA 2018

27. Artur Jóskowiak – Improwizacja w pracy trenera

28. Rafał Ferber – Lajki nie opłacają rachunków, jak pozyskać Klientów w social mediom

29. Małgorzata Machniewicz – FunTraining – kiedy zabawa uczy

30. Marta Eichtaedt – 10 ćwiczeń w wirtualnym pokoju; prowadzenie interaktywnego warsztatu online

31. Krzysiek Tomczuk + Sebastian Harmazy – Jak zwiększyć atrakcyjność szkoleń dzięki grywalizacji?

32. Maja Lose – Sprzedaj Klientowi szkolenie, którego potrzebuje, a nie to, które chce

33. Jarosław Świątek – Psychologia dla trenerów

34. Agnieszka Gajda i Małgorzata Maluśka – Jak miksować techniki coachingowe z trenerskimi?

35. Sylwia Zabielska – Zarządzanie zmianą – dlaczego to takie trudne i jak zwiększyć szanse na sukces

36. Ewa Wilczewska – Feedback story czyli co się dzieje za progiem informacji zwrotnej?

37. Urszula Rudzka-Stankiewicz – Przydatne gadżety i gry w pracy trenera

38. Leszek Sergiel – Szanse, zagrożenia, pułapki i inne aspekty budowania firmy szkoleniowej

39. Agnieszka Lipka – Jak nie zostać zarozumiałym palantem. Czyli rozpoznanie i docenienie uczestników


TRENFERENCJA 2017

40. Rafał Żak – Jak perfekcyjnie popełniać błędy?

41. Jacek Wolniewicz – Trener w internecie, czyli jak stworzyć dobre i dochodowe szkolenie online ?

42. Maja Lose – Jak sprawić, by szkolenie naprawdę coś zmieniło w organizacji?

43. Krzysztof Adamski – Doświadczeni handlowcy uczestnikami Twojego szkolenia

44. Michał Kasprzyk – Po co trenerowi przemówienia i co zrobić, żeby były lepsze?

45. Iga Mościchowska – Projektowanie doświadczeń szkoleniowych, czyli perspektywa projektanta w szkoleniach

46. Marek Janigacz – Metody omawiania gier szkoleniowych

47. Radek Czahajda – Evidence Based Training w praktyce

48. Wojciech Mendyka – Jak mówić by Cię słuchali?

49. Andrzej Bernardyn – Zamień Gry i Gadżety w szkoleniowe zalety

50. Tomasz Bąkowski – Pitch biznesowy: 30 sekund, po których klient będzie chciał z Tobą współpracować

Wojciech Mendyka - Skuteczny przekaz na sali szkoleniowej 
(czas nagrania: 1 h 45 min)

 

O warsztacie

Jeśli po Twoim szkoleniu, ktoś nie potrafi przekazać Twoich idei dalej, inaczej niż wysyłając Twoje slajdy to… przegrałeś. W świecie hałasu i spadającej uwagi nie ma miejsca na przekaz, który nie zostaje w głowie.

Dobry przekaz jest budowany wg. kontr-intuicyjnych zasad, dlatego zaufanie swojemu instynktowi jest najkrótszą drogą do bycia zapomnianym. Jakie to zasady? Kilka z nich poznasz na naszym spotkaniu, gdzie dowiesz się m.in:

  • co Muhamad Ali ma wspólnego z najważniejszym wnioskiem o działaniu ludzkiego mózgu i dlaczego tak naprawdę nie chodzi o niego?
  • czym jest klątwa wiedzy, jak Ci przeszkadza i dlaczego potrzebujesz mapy przekazu by ją pokonać?
  • dlaczego bycie ekspertem, który działa wg. zasady „powiem co wiem” to najszybsza droga do odcięcia Twoich odbiorców

A przy okazji jak – zwykle przy spotkaniach z Meaning Makers – zobaczysz, jak można robić przekaz i prowadzić uczestników bez slajdów, za to przy pełnym zaangażowaniu i przykuciu uwagi – czyli bez „hamaka uwagi” (dla wtajemniczonych!).

O trenerze

Meaning Maker, międzynarodowy trener, wykładowca MBA. W 7 lat przeprowadził 150 szkoleń w 18 krajach, pomagając setkom osób skutecznie prezentować w kluczowych momentach. W świecie przepełnionym hałasem, w którym nikt nie słucha, założył Meaning Makers , gdzie uczy ludzi biznesu JAK, poprzez prezentację inną niż wszystkie, wyróżnić produkty, pomysły czy firmę na rynku.


Gabrysia Borowczyk - Marka Osobista Trenera 
(czas nagrania: 2 h 14 min)

 

O warsztacie

Być marką to znaczy być autentycznym. Tworzenie marki osobistej polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.”    Dan Schawbel

CELE i KORZYŚCI:

  • Zapoznasz się z aspektami budowania marki osobistej i brandingu produktów i usług
  • Zastanowisz się, co jest Twoją unikalną siłą i jaką markę chcesz budować
  • Dowiesz się, dlaczego warto budować markę w oparciu o mapę archetypów i stworzysz swoją własną, na podstawie której będziesz mógł opracować strategię komunikacji swojej marki

PROGRAM:

  • Czym jest MARKA OSOBISTA?
    – Czy to to samo co WIZERUNEK?
    – Co wpływa na naszą markę osobistą?
    – 3 etapy budowania marki osobistej
  • STRATEGIA MARKI
    – Bohater marki czyli KTO?
    – Mapa archetypów – jedno z najważniejszych narzędzi strategicznego tworzenia
      i zarządzenia marką
    – Identyfikacja, język i artefakty marki
  • ARCHITEKTURA MARKI
    SOCIAL GRAPH

O trenerze

Jestem Babą z Pasją 🙂 Jedna z nich to myślenie wizualne, a druga – budowanie marki osobistej.

Jestem sketchnoterką czyli robię sama ale też uczę innych, jak robić notatki wizualne. Ich szczególne zastosowanie znalazłam przy tworzeniu flipchartów i tak powstało FLIPOWANIE©. Zajmuję się także facylitacją graficzną.


Marek Janigacz - Gry na szkoleniach – jak je efektywnie prowadzić? (czas nagrania: 1 h 47 min)

 

O warsztacie

Warsztaty skupią się na kompetencjach związanych z prowadzeniem gier edukacyjnych podczas szkoleń.

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Poznasz sposoby dobierania odpowiednich gier dostępnych na rynku do swoich szkoleń.
  • Dowiesz się, jak przygotować zarówno grę, jak i siebie do szkolenia by było ono efektywne.
  • Dowiesz się, jakie role możesz pełnić podczas prowadzenia gry.
  • Poznasz metody wpływu na grę podczas rozgrywki.
  • Dowiesz się jakie mogą pojawić się sytuacje trudne podczas gry i jak sobie z nimi poradzić.

O trenerze

Jestem doradcą organizacyjnym, trenerem biznesowym i projektantem gier edukacyjnych. Od kilku lat łączę te obszary prowadząc swoją firmę o nazwie ERDAD (skrót od Eryk’s Dad). Stworzyłem kilkadziesiąt gier symulacyjnych i szkoleniowych z wielu obszarów tematycznych.


Artur Jóskowiak- Groupmind – czyli budowanie ducha zespołu metodami teatru komedii improwizowanej. (czas nagrania: 2 h 14 min)

 

O warsztacie

Tematem przewodnim w naszych działaniach będzie szeroko pojęty „groupmind”, czyli jeden z kluczowych tematów, który jest ważnym elementem treningu aktora improwizatora.

  •  Jak korzystać z gier i ćwiczeń teatru improwizacji w pracy trenera.
  • Poznacie kilka przyjemnych, zabawnych, szalonych i konkretnych ćwiczeń, które z powodzeniem wykorzystacie w pracy z grupami, w których ważna jest współpraca.

O trenerze

aktor improwizator, nauczyciel, trener umiejętności miękkich, komik, konferansjer, absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, założyciel Teatru Improwizacji IMPROKRACJA oraz Kabaret Nic Nie Szkodzi.


Małgorzata Machniewicz - Jak wspierać innych w rozwijaniu Inteligencji Emocjonalnej? (czas nagrania: 1 h 53 min)

 

O warsztacie

Dzięki uczestnictwu w warsztacie:

  • Poznasz obszary IE, które podlegają rozwojowi i nauczysz się mówić o nich Klientowi w sposób prosty i przystępny
  • Przećwiczysz na sobie kilka metod szkoleniowych rozwijających poszczególne obszary IE
  • Doświadczysz pracy z autorskim narzędziem stworzonym prowadzącą – Manufaktura Emocji

A to wszystko oczywiście na przykładach i w atmosferze ogólnej wesołości.

O trenerze

Jako trener, coach i mentor pracuję z Klientami biznesowymi nad tym, aby praca sprawiała im przyjemność.

Powołałam do życia markę Akademia Twórczego Trenera w ramach której, jestem metodykiem w obszarze uczenia ludzi dorosłych, specjalizuję się w rozwijaniu aktywnych metod pracy z grupami oraz osobami indywidualnymi.

Stworzyłam model projektowania ćwiczeń i adaptowania gier do celów szkoleniowych, uczę trenerów jak tworzyć własne, skuteczne metody rozwijające umiejętności, postawę czy wiedzę. Zaprojektowałam i wydałam serię narzędzi trenerskich i coachingowych „Manufaktura Emocji” i "Karty do Selfcoachingu". 


Marta Eichstaedt Twój sprzęt do prowadzenia webinarów! Poznaj zestawy budżetowe i droższe? (czas nagrania: 24 min)

 

O warsztacie

Webinary są popularnymi narzędziami szkoleniowymi.

Wielu trenerów zadaje sobie jednak pytanie, jaki zestaw sprzętowy jest optymalny do ich prowadzenia. W jaki sprzęt warto zainwestować? Jak dzięki niemu poprawi się jakość nadawanego sygnału audio i wideo. Czy uczestnicy to zauważą?

W czasie warsztatu:
1. Dowiesz się, jaki sprzęt należy mieć do prowadzenia webinarów. Pokażę to na przykładzie zestawu minimum oraz maksimum. Po warsztacie będziesz w stanie podjąć decyzję, w jaki sprzęt zainwestować.

2. Dowiesz się, jaki sprzęt i oprogramowanie potrzebujesz do live’ów na Facebooku.

3. Sprawdzisz na własne oczy, jak oprogramowanie do webinarów wpływa na jakość transmisji wideo i audio. Dzięki temu dowiesz, że nie zawsze warto mieć super sprzęt, bo oprogramowanie i tak wytransmituje do uczestników sygnał o gorszej jakości.

O trenerze

Szkoleniami zajmuje się od 10 lat a od 2011 roku uczę trenerów, jak prowadzić swoje szkolenia w wirtualnych pokojach (webinary, warsztaty online). Od ponad 5 lat prowadzę blog na temat wykorzystania w szkoleniach tej formy elearningu.  

Pracuję głównie dla dużych firm, takich jak mBank, EY, Orange, Warta, PZU ale też stworzyłem w 2011 roku pierwszy w Polsce otwarty kurs online dla trenerów chcących prowadzić swoje szkolenia w wirtualnych pokojach.


Sylwia Zabielska - Jak mówić o działaniach HR i szkoleniach językiem biznesu? (czas nagrania: 1 h 51 min)


O warsztacie

Często spotykam się z opinią ze strony liderów biznesu – szefów sprzedaży, marketingu, działów technicznych (np. programistów), że HR i trenerzy kompetencji miękkich to Ci od „przytulania” i „wellbeingu” pracowników.

Jako grupa nie kojarzymy się ze wskaźnikami, pieniędzmi i zyskiem. Czy to faktycznie zarząd powinien zrozumieć, że pewnych rzeczy nie da się przeliczyć na pieniądze czy to my powinniśmy się nauczyć mówić językiem biznesu?

Rozmawiałam kiedyś z szefem operacji, który powiedział mi „Ja nie potrzebuję, żeby moi liderzy dobrze zarządzali zespołami, ja tylko potrzebuję, żeby ich zespoły dowoziły swoje cele”. Na warsztacie porozmawiamy o tym jak pokazać związek między jednym a drugim i dostać więcej budżetów na działania szkoleniowe.

O trenerze

Konsultant, trener i coach z doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi firmami.

Od kiedy nastała wojna o talenty pomagam klientom odnaleźć się w niej poprzez budowanie silnych organizacji, czyli takich:

  • z którymi pracownicy długofalowo wiążą swoje kariery
  • gdzie zespoły są zaangażowane w osiąganie strategicznych celów
  • których kultura organizacyjna przyciąga najlepszych

Specjalizuję się w zarządzaniu zmianą w organizacji. Pasjonuję się rozwojem talentów opartym o silne strony, pozytywną psychologią oraz Porozumieniem bez Przemocy wg. Marshalla Rosenberga.


Ula Rudzka-Stankiewicz Bądź zmianą, czyli rzecz o prawdziwym facylitowaniu zmian w organizacji (czas nagrania: 1 h 52 min)

 

O warsztacie

VUCA, zwinność, zmiany, automatyzacja, wydajność, LEAN, koszty… którzy pracujący w biznesie nie słyszał tych słów? Ile w nich prawdziwego postępu, a ile pustej, niewiele wnoszącej, ale bardzo modnej…presji?
Codziennie pracuję z organizacjami, które chcą się zmieniać. Codziennie pomagam przejść te zmiany kilkunastu tysiącom ludzi. Małym krokiem każdego dnia. Czasem dwa kroki do przodu, jeden do tyłu.

W ciągu ostatnich lat odkryłam kilka nieoczywistych reguł. Rozbroiłam jeszcze więcej błędnych przekonań i wypracowałam sobie schematy, które pomagają mi wspierać zmiany nie tylko skutecznie, ale także zgodnie z własnym sumieniem i etyką. Warsztat doprawiony szczyptą mocnej teorii. O zmianie.

O trenerze

psycholog i trener, praktyk grywalizacji, fascynatka gier szkoleniowych.

Na co dzień prowadzi projekty wspierające szybką zmianę zachowań w dużych organizacjach z wykorzystaniem mechanizmów gier. Jest założycielką sklepu internetowego Gadżety Trenera, który gromadzi mniej i bardziej oczywiste narzędzia dla trenerów.


Agnieszka Lipka – Jak się nazywa koń w sutannie czyli trenerskie tiki i triki (czas nagrania: 2 h 13 min)

 

O warsztacie

Jak nie:

  • uciszać,
  • dyscyplinować,
  • przekonywać i spalać się,
  • budować kontraktu,
  • używać gier, gadżetów i magicznych amuletów,
  • przeinwestować własnej energii…

A jednak  realizować to co się chce (no, przynajmniej w 70%)

O trenerze
20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń. Różnych. Sama mam pokorę wobec wiedzy ludzi, którzy przychodzą rozwijać swoje umiejętności. Jednocześnie potrafię sprowokować, czasem nawet wkurzyć uczestników, by "zmusić" ich do myślenia. Mówią o mnie, że jestem silną osobowością (wrodzona subtelność i delikatność są najwidoczniej ukryte....). Skromność to piękna cecha. I ja ją posiadam. W stopniu doskonałym. Możesz się ode mnie tego uczyć.

dr Monika Górska – Od business storytellingu do visual storytellingu
(czas nagrania: 2 h 14 min)

 

O warsztacie

Jeśli obserwujesz zmiany w trendach marketingowych, to pewnie już widzisz, że wszystko, co obecnie skuteczne, opiera się na storytellingu!

Podczas wystąpienia dokładnie wyjaśnię, jak stosować business storytelling i dowiesz się, jak przy pomocy opowieści, filmów wideo, zdjęć zwiększyć marketingowy zasięg oddziaływania na klienta.

To Ty tworzysz własną historię i decydujesz, w jakim kierunku się potoczy – czy będzie to marketingowy dramat, czy inspirująca opowieść ze szczęśliwym zakończeniem?

O trenerze

Reżyser, wykładowca, autor, mentor, twórca Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego online.

Storytellingu uczy od zawsze. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Oprócz doświadczenia biznesowego jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne, bo jest reżyserem i scenarzystą setki filmów, z ponad 26-letnim doświadczeniem i z cennymi nagrodami na festiwalach na całym świecie. Dlaczego to ważne? Bo dla niej storytelling to nie kilka prostych marketingowych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ich interesującego opowiadania. Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, MPK, IMS Group, Raben Transport, Skanska, VOX, BALMA, TEB Akademia, Proart TV, TVP, WTK,Gazeta Wyborcza. Nazywają ją dr Story. Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej klienci piszą w mailach: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”

Dla miłośników opowieści prezent: e-book Sprzedaż Bez Sprzedaży. STORYTELLING OD PODSTAW do pobrania


Jerzy Zientkowski – Seksowne prezentacje sprzedażowe dla trenerów (czas nagrania: 2 h 09 min)

 

O warsztacie

Umiejętność użycia do sprzedaży storytellingu, narzędzi scenicznych czy choćby autoprezentacji w nieco inny sposób, niż sztampowy, okazała się kluczowa do zwiększania zapotrzebowania na usługi moje – i moich klientów.

Bez zadęcia, bez robienia show, ale mimo że konkretnie to i efektywnie, i efektownie, nauczymy się na scenie

  • zwracania uwagi na drobiazgi, które mogą zwiększyć zaangażowanie widowni
  • niezwracania uwagi na swoje przekonania i odczucia, które przeszkadzają w prezentacjach
  • rozumienia, co jest ważne dla odbiorcy, który musi nam zaufać, zanim nas kupi
  • rozumienia, co jest ważne w nas, zanim zaczniemy o tym opowiadać

O trenerze

Mówca inspiracyjny, autor, mentor i trener. W latach 2011-2016 wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i dyrektor programowy międzynarodowego Spectacular Speaking oraz Festiwalu Inspiracji. Członek prestiżowego BTI Speakers Club.

Członek Toastmasters, ACG, ALS, założyciel i mentor pięciu klubów. Pięciokrotny Mistrz Polski w przemówieniach, w 2012 roku dotarł do finałowej szóstki najlepszych mówców Mistrzostw Europy w Bonn.

Rocznie mówi do blisko 40tys osób, prowadząc kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji. Mentoruje klientów wyższego szczebla zarządzania, pomagając w sytuacjach „podbramkowych”.


Maciej Drzewiecki – 1300 Klientów, 950 000 zł przychodu, od zera w pół roku w usługach szkoleniowych – case study. (czas nagrania: 2 h 26 min)

 

O warsztacie

W nieco ponad 6 miesięcy pozyskałem ponad 1 300 Klientów (głównie MŚP ale też kilka korporacji, jednostek samorządowych, uczelni publicznych czy też kilka jednostek wojskowych).

1 300 Klientów pozwoliło mi wygenerować ponad 950 000 zł przychodu, zaczynając bez marki i z budżetem 2 000 zł na start. Firma jest warta obecnie ponad 3 mln zł i jest w trójce największych firm tego typu w Polsce.

Klientów pozyskałem osobiście, bez sztabu ludzi, działu handlowego, wykorzystując tylko online marketing i lejek sprzedażowy. Zainwestowałem przy tym w pozyskanie ruchu ponad 230 000 zł (wypracowane z zysku) i tym jak to zrobiłem, co osiągnąłem, jakie błędy popełniłem – chciałbym się podzielić z uczestnikami Trenferencji

O trenerze

Ponad 2 000 zrealizowanych godzin szkoleń, wykładów prelekcji, wykładowca na AGH w Krakowie i WSH we Wrocławiu.
Pracował zarówno po stronie Klienta jak i agencji interaktywnej.

Zbudował od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych.

dr Agnieszka Wąsik, Łukasz Knap – Trener na językach: efektywne szkolenia po angielsku (czas nagrania: 1 h 51 min)

 

O warsztacie

  1. Po pierwsze rozłożymy język angielski na części i podejdziemy do niego jak do narzędzia trenerskiego. Pokażemy triki, które pomogą załatać niejedną pustkę w głowie i ciszę na sali.
  2. Korzystając z naszego doświadczenia, podpowiemy, jakie są dobre praktyki w szkoleniach po angielsku z uczestnikami na różnych poziomach zaawansowania języka.
  3. Przyjrzymy się także podstawowym kompetencjom międzykulturowym, które ułatwią pracę po angielsku z uczestnikami, którzy niekoniecznie są natywnymi użytkownikami tego języka.

O trenerach

Agnieszka Wąsik

Jestem trenerem biznesu, coachem i lektorem języków obcych. Od 3 lat prowadzę firmę szkoleniową i szkołę języka polskiego jako obcego. Pracuję z obcokrajowcami z całego świata. Szkolę w Polsce i za granicą (w USA, na Węgrzech), a także online. Pracy po angielsku uczyłam się od najlepszych (m.in. od trenerek amerykańskiej firmy doradczej w zakresie transferu technologii Fuentek, która współpracuje z NASA). Lubię ludzi

Łukasz Knap

Jestem trenerem technologii edukacyjnych, nauczycielem języka angielskiego, metodykiem oraz autorem kursów językowych. Ukończyłem Akademię Metodyka PASE i DOS-ELTea Teacher Trainer Academy 2.0. Doświadczenie zdobywałem w korporacjach, na prywatnych uczelniach wyższych oraz w szkołach państwowych i językowych w Polsce i Hiszpanii. Na co dzień realizuje się zawodowo jako metodyk w British School Wawer oraz dumny wychowawca w LXI Liceum Ogólnokształcącym im. Janiny Zawadowskiej w Warszawie. Ja też lubię ludzi


Agata Jakuszko-Sobocka – Myśl obrazami, czyli jak improwizować rysunkiem na sali szkoleniowej? (czas nagrania: 2 h 18 min)

 

O warsztacie

CELE i KORZYŚCI:

  • Nauczysz się jak szybko obrazować myśli (swoje i uczestników szkolenia)
  • Poznasz takie markerowe triki, które będą Twoimi asami w rękawie podczas zajęć
  • Przestaniesz się głowić, jak coś pokazać grupie
  • Otrzymasz zestaw uniwersalnych metafor wizualnych, które będą Twoją ściągawką po wsze czasy, chyba, że wcześniej sam…
  • … Stworzysz własną bazę kształtów angażujących Twoich odbiorców, oraz
  • Dowiesz się co wspólnego ma impro z biznesowym bazgraniem

PROGRAM:

  • Rozgrzewka (dla tych, co nie potrafią rysować)
  • Impro i rysunek na sali szkoleniowej, czyli rysujemy na żywo
  • 3 narzędzia do rysunkowego impro dla trenera
  • Błędy i ich kamuflowanie (?!?)
  • Jak przygotować się do impro?
  • Niezbędnik trenera, który chce rysować LIVE na sali, ale nie wie jak zacząć
O trenerze

Jestem psychologiem, który od ponad dekady szkoli bardzo intensywnie. Czemu? Bo stawiam na praktykę i eksperymentowanie. A jako psycholog zafascynowany neuropsychologią – uwielbiam to, co działa, zwłaszcza na nasze mózgi. Więc dzielę się z Wami tymi technikami, które przynoszą najlepsze rezultaty mi i moim klientom.

Poza szkoleniami i prowadzenim 4 firm, jestem graphic recorderem – rysuję na żywo konferencje i szkolenia, co wymaga ode mnie improwizowania czasem w  ektremalnych warunkach na oczach 6.000 publiczności. Miesięcznie rysuję 6-8 wydarzeń. Prowadzę Akademię Sketchnotingu, wykładam na 3 uczelniach wyższych, jestem pełnoetatową mamą rozkosznej dwójki i żoną Mężczyzny Mojego Życia.


Magdalena Szot – Jak budować zaangażowanie uczestników w trakcie szkoleń i warsztatów? (czas nagrania: 1 h 38 min)

 

O warsztacie

Skupiony, uważny uczestnik warsztatu, chętnie włączający się w proponowane przez nas ćwiczenia, a potem z pasją wdrażający w życie to, czego się dzięki nam nauczył to marzenie każdego szkoleniowca.

Podczas tego warsztatu

  1. Dowiesz się co to jest zaangażowanie i czym różni się ono od motywacji?
  2. Zastanowimy się wspólnie czy my, jako trenerzy mamy wpływ na zaangażowanie uczestników naszych szkoleń? Jeśli tak, to jaka jest w tym nasza rola ?
  3. Pokażę Ci jakie są podstawowe czynniki budowania zaangażowania.
  4. Porozmawiamy o tym, jak tą wiedzę wykorzystać w naszej pracy. Dzieląc się własnym doświadczeniem poszukamy dobrych praktyk i gotowych do zastosowania rozwiązań.

O trenerze

Trener i doradca biznesowy, absolwentka matematyki i pedagogiki.

W trakcie wieloletniej pracy w korporacji zajmowałam się wdrażaniem Systemu Produkcji opartego na filozofii LEAN i narzędziach Kaizen dzięki czemu jestem ekspertem w podnoszeniu efektywności oraz rozwijaniu potencjału zespołów i indywidualnych osób.

Na co dzień szkolę z optymalizacji procesów, wdrażam system LEAN, rozwijam kadrę menadżerską, prowadzę treningi z budowania zaangażowania i odpowiedzialnej postawy pracowników .


Anna Krajewska – Feedbackowe gry szkoleniowe
(czas nagrania: 1 h 05 min)

 

O warsztacie

Krąży plotka, ze o feedbacku trenerzy wiedzą wszystko, a na hiperaktywnym warsztacie plotka się weryfikuje i okazuje się, ze można więcej, lepiej, ciekawiej… to zapraszam na krótką formę tej weryfikacji.

Trener, który zaszczyci tę chwilę swym zaangażowaniem zyska:

  • gotowe gry i ćwiczenia do wykorzystania na sali szkoleniowej
  • nowoczesne sposoby transferu wiedzy o feedbacku oraz inspirację na angażujące sposoby przemycania znanych modeli informacji zwrotnej
  • dobrą zabawę w duchu impro i dramy i pewnie w coś zagramy

O trenerze

Trener biznesu, nauczyciel akademicki, doradca zawodowy. Łączy twarde naukowe dowody z praktycznym doświadczeniem. Tworzy programy, scenariusze i prowadzi szkolenia od 15 lat. Szurnięta na punkcie unowocześniania metod dydaktycznych, doskonalenia technik i tworzenia narzędzi trenerskich. Uwielbia ludzi, cieszą ja ich sukcesy, prowadzi szkolenia głównie feedbackowe, dydaktyczne, narzędziowe dla trenerów, nauczycieli akademickich i nieakademickich. Autorka podręcznika, ćwiczeń i manuala dla prowadzących „Kompetencje personalne i społeczne”. Znanym już na rynku szkoleniowym owocem jej twórczości jest gra szkoleniowa “3koloryFeedbacku”.


Tomasz Więch – Jedna umiejętność, która wyróżni Cię w social media (czas nagrania: 2 h 12 min)

 

O warsztacie

Dołączając do mojego warsztatu dowiesz się przede wszystkim:

  • jaka jest jedna umiejętność każdego trenera, dająca rozpoznawalność i oczekiwane efekty
  • jak działać maksymalnie praktycznie, szanując swój czas i finanse
  • jak rozwijać swoją społeczność przy minimalnym niezbędnym nakładzie środków
  • jakie działania możesz wdrożyć od zaraz, których na pewno nie robi 97% branży
  • jak rozsądnie prowadzić swoje działania reklamowe
  • jak umiejętnie przekazać swoją wiedzę, aby zaciekawić nowe osoby

Program: 

1. Dlaczego kolega o niższych umiejętnościach może zarabiać więcej.

2. Jak skutecznie tworzyć materiały do social media, bez wysokich nakładów finansowych

3. Dlaczego na początku warto działać bez planu

4. Wykorzystanie reklamy płatnej w zawodzie trenera

5. Jak poukładać swoje social media, aby działania były skuteczne.

6. Stereotypy vs fakty o social media.

O trenerze

Od ponad 2 lat poświęcam na social media średnio 10 godzin dziennie obsługując klientów i budując swoje społeczności. Prowadzę zdalną agencję interaktywną złożoną z 9 specjalistów, dzięki czemu obsługujemy regularnie ponad 20 firm miesięcznie.
Szkoliłem do tej pory zarówno:
– indywidualnie (spotkania na żywo, wideorozmowa)
– grupy warsztatowe (2-4 dniowe szkolenia, grupy do 20 osób)
– duże grupy, na eventach firmowych (do 250 osób)
Feedback jaki do tej pory przekazywano mi po szkoleniach, był zawsze pozytywny a co najważniejsze – uczestnicy wdrażali wiedzę i uczyli się nowych umiejętności.

Głównymi klientami z branży szkoleniowej z jakimi kompleksowo współpracowałem byli:
Jakub B. Bączek oraz Joanna Sławińska, dzięki czemu przez ponad 6 miesięcy miałem okazję poznać specyfikę branży trenerskiej i przekazywania wiedzy użytkownikowi internetu.


Anna Kędzierska, Maciej Cichocki –  Opowiedz.to czyli jak przekazać „nudną” i „trudną” wiedzę w atrakcyjny sposób (czas nagrania: 2 h 05 min)

 

O warsztacie

Trener, który weźmie udział w tym warsztacie:

  1. Pozna metody uatrakcyjnienie mini-wykładów towarzyszących przekazywaniu wiedzy podczas warsztatów.
  2. Pozna metody inspirowania, które zwiększają prawdopodobieństwo wdrożenia nabytej przez uczestników wiedzy w praktyce.
  3. Pozna proste i sprawdzone struktury pomocne w budowaniu efektywnej prezentacji (jako narzędzia wspierającego mini-wykład).
  4. Będzie lepiej i na dłużej zapamiętany, co sprzyja do sprzedaży usług szkoleniowych


O trenerach

Anna Kędzierska
Właścicielka marki Opowiedz.to. Psycholog i trenerka z ponad 10.000 godzin doświadczeń w pracy na sali szkoleniowej i nie tylko. Specjalistka w dziedzinie komunikacji, prezentacji i wystąpień publicznych. Obyta z radiem, telewizją i dużymi prelekcjami. Zarażona i stale zarażająca wirusem myślenia wizualnego w biznesie, edukacji i życiu codziennym.
Styl trenerski: Zawsze i wszędzie łączy słowa, idee i obrazy.

Maciek Cichocki
Właściciel marki Opowiedz.to. Trener, inspirator i konsultant biznesu z blisko 10.000 godzinami na liczniku. Miłośnik dobrych historii (tych o Nemo, Neo i zwykłych N/N*). Praktyk storytellingu w biznesie, prezentacjach i procesach edukacyjnych. Specjalista od procesów zmiany, w biznesie i indywidualnej, używający narracji i metafor jako skutecznego narzędzia do inspiracji, refleksji czy nazwania zidentyfikowanych nawyków i mechanizmów działania.


Michał Kasprzyk – Podcasty w służbie trenera – jak wykorzystać to obiecujące medium, żeby zbudować swoją przewagę w branży 

(czas nagrania: 1 h 49 min)


O warsztacie

W trakcie tego warsztatu:

  • omówimy powody, dla których warto tworzyć podcast w branży szkoleniowej
  • dowiesz się, od czego zacząć tworzyć podcast i… zaczniesz to robić
  • poznasz podstawy pisania scenariusza podcastu
  • dowiesz się, jakiego sprzętu i oprogramowania potrzebujesz, żeby zacząć podcastować
  • poznasz sposoby budowania społeczności wokół swojego podcastu (i promowania go)

O trenerze

Przemówienia sprawiły, że życie wywróciło mu się do góry nogami i dzięki temu ma teraz cel w życiu, pracę i żonę. Chce w życiu opowiadać historie, które dają wartość odbiorcom oraz pomagać innym tworzyć takie historie. Najnowsze medium, które mu na to pozwala i którym się ekscytuje, to podcasty.

Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Podcaster w Do Początku.


Dariusz Leonhard – Po drugiej stronie drzwi. Ofertowanie do dużych Klientów (czas nagrania: 2 h 15 min)

 

O warsztacie

Biorąc udział w moim warsztacie dowiesz się jak:

  • wygląda proces decyzyjny po stronie Klienta.
  • Kim jest tzw. święta trójca akceptacji w korporacjach.
  • Jak pisać oferty, aby nie zostały odrzucone przez sekretarkę i z kim kontaktować się, aby nie zostać akwizytorem.
  • Na co zwracają uwagę Klienci przy wyborze ofert.

Jednym słowem świat wielkich firm od strony odbiorcy szkoleń

O trenerze

5 lat w firmie z potencjałem 20 k pracowników (po stronie działu szkoleń),

200 odrzuconych ofert szkoleniowych, 20 przyjętych ofert, 3 przyjęte projekty kilkuletnie od firm (wcale nie z TOP 10).

Aktywny trener i konsultant wspierający jednego z największych odbiorców szkoleń. Projektant procesów szkoleniowych opartych o KPI i ROI.

Absolwent szkoły Harvard Business Review i kilku innych szkół. Specjalista w zakresie Sprzedaży, Negocjacji i Zarządzania Zespołem.

Fan szkoleń opartych na procesie z wykorzystaniem gier.


Paulina Kozub-Chwastek – Kompetencje XXI wieku – trener jako człowiek otwarty i kompetentny międzykulturowo (czas nagrania: 1 h 28 min)

 

O warsztacie

Biorąc udział w warsztacie dowiesz się m.in.

  1. W jakich kierunkach się rozwijać – analiza kompetencji przyszłości na podstawie raportu ‘Future Work Skills 2020’ przygotowanego przez Institute for the Future
  2. Gdzie kompetencje międzykulturowe będą nam potrzebne w najbliższej przyszłości i dlaczego my Polacy powinniśmy je rozwijać – case study z lokalnego podwórka
  3. Kluczowe kompetencje międzykulturowe od dzisiaj – symulacja wspierająca inteligencję międzykulturową

O trenerze

Lubię rozwijać siebie i innych. Dlatego podróżuję, szkolę i przyjaźnię się z wartościowymi ludźmi.

Specjalizuję się w obszarach Azji Południowej, kompetencji międzykulturowych i CSR. Poprowadziłam setki przemówień, szkoleń, warsztatów, wykładów dla różnego rodzaju zespołów i mediów w obszarach międzykulturowych.

Przygotowuję firmy produkcyjne do przyjęcia pracowników z Azji Południowej. Pracuję z firmami IT nad postawami w międzykulturowych zespołach. Wspólnie zastanawiamy się też np. nad tym, czy Agile jest możliwy w każdym miejscu na świecie.


Mateusz Kałamarz – Narzędzia Design Thinking dla trenera i coacha (czas nagrania: 1 h 59 min)

 

O warsztacie

Biorąc udział w warsztacie dowiesz się m.in.:

  • czym jest Design Thinking (wszyscy o tym mówią, Ty też będziesz mógł/mogła!)
  • zaznajomisz się z etapami procesu DT oraz ich przełożeniem na etapy pracy trenera i coacha
  • poznasz i przećwiczysz wybrane narzędzia DT, które ułatwią Ci codzienną pracę, ponieważ:
    1. poszerzysz arsenał technik badania potrzeb dzięki Mapie Empatii
    2. będziesz lepiej wspierać proces poszukiwania rozwiązań używając Drzewa Problemu
    3. poznasz Storyboardy, które umożliwią Ci bardziej twórcze przeprowadzenie lub podsumowanie procesu grupowego oraz coachingowego

O trenerze

Trener kreatywności biznesu, Sceptyk DT, badacz.

Jako certyfikowany moderator Design Thinking uczy sceptycznego i opartego na dowodach podejścia do tej metodyki. Prowadzi szkolenia i moderuje procesy zarówno dla studentów, organizacji pozarządowych jak i międzynarodowych korporacji. Szerzy ideę DT współtworząc wydarzenie Design Thinking Week.


Beata Rycembel, Joanna Zawada-Kubik – Lekko i głęboko – team coaching jako zaproszenie do…(czas nagrania: 1 h 59 min)

 

O warsztacie

Uczestnicy poznają nasze podejście do pracy systemowej uwzględniającej potencjał zespołu. Podzielimy się fundamentalnymi zasadami, które są dla nas drogowskazami w naszej 11 letniej praktyce doświadczeń głównie z zespołami zarządzającymi w organizacjach. 

Wspólnie przejdziemy przez kluczowe elementy, które stosujemy od lat i takie, które opierają się na najnowszych odkryciach i badaniach.

Program:

  • Główne założenie team coachingu – podejście oparte na potencjale zespołu
  • Model Team Coaching International – jego praktyczne zastosowanie, (zadbanie o obszar produktywności i pozytywnego nastawienia w zaspole)
  • Model DISCO – przejście od frustracji do inspiracji i możliwości

O trenerkach

BEATA RYCEMBEL
Akredytowany coach PCC ICF, CPCC, ORSC, TPLC

Beata przez ponad 11 lat pracowała w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach menedżerskich. Tam zyskała wiedzę i praktyczne doświadczenie, które obecnie wykorzystuje w swojej pracy. Jako Dyrektor Personalny odpowiadała za Europe Centralną i Wschodnią. Rozumie realia biznesowe oraz dostrzega rolę i miejsce każdej osoby, która jest częścią systemu korporacyjnego.
Coachingiem zajmuje się od 2007 roku. Pracuje w środowisku biznesowym.

JOANNA ZAWADA-KUBIK
Akredytowany coach MCC ICF, CPCC, ORSC, TPLC

Joanna ma za sobą 10 lat pracy w korporacji na stanowiskach menedżerskich. Doświadczenie to dało jej szerokie spojrzenie na pracę w dużych przedsiębiorstwach i zrozumienie działających w nich mechanizmów. Od 2006 roku zgłębia wiedzę na temat coachingu, przecierając nowe szlaki w pracy indywidualnej i zespołowej. Pasjonuje ją zmiana, w najgłębszym, transformacyjnym wymiarze. Prowadzi coaching indywidualny, coaching zespołów, szkolenia z coachingu, zmiany i przywództwa.


TRENFERENCJA 2018

Gabrysia Borowczyk - Flipowanie (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

FLIPOWANIE – kompetencja trenera, facylitatora i coacha. Poznasz i poćwiczysz:

  • Zalety myślenia wizualnego w pracy z flipchartem
  • Od czego zacząć?
  • Jak prawidłowo używać podstawowych struktur?
  • Jak i do czego stosować elementy facylitacji graficznej?
  • Czego nie robić czyli najczęstsze błędy w pracy z flipchartem?

O trenerze

Jestem Babą z Pasją 🙂 Jedna z nich to myślenie wizualne, a druga – budowanie marki osobistej.

Jestem sketchnoterką czyli robię sama ale też uczę innych, jak robić notatki wizualne. Ich szczególne zastosowanie znalazłam przy tworzeniu flipchartów i tak powstało FLIPOWANIE©. Zajmuję się także facylitacją graficzną.


Wojciech Mendyka - Jak ich przekonać? (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Miewasz czasem trudnych uczestników na szkoleniu? Chyba nie, bo tacy nie istnieją. Są tylko uczestnicy, którzy nie widzą potrzeby bycia na Twoim szkoleniu. Trenerzy często zagłębiają się w studiowanie „najlepszych praktyk" na okiełznanie uczestników, ale to leczenie objawów, a nie przyczyn problemu. Prawdziwym problemem jest to, że nie wiesz jak ich przekonać.

Podczas warsztatu Meaning Makers dowiesz się:

  • Dlaczego Status Quo to największy wróg Twojego szkolenia lub prezentacji?
  • Jak zbudować potrzebę i zaangażowanie u Twoich odbiorców, od samego początku?
  • Co zrobić by kształtować Twój przekaz do jedynego prawdziwego odbiorcy Twoich treści – ludzkiego mózgu?

O trenerze

Meaning Maker, międzynarodowy trener, wykładowca MBA. W 7 lat przeprowadził 150 szkoleń w 16 krajach, pomagając setkom osób skutecznie prezentować w kluczowych momentach. W świecie przepełnionym hałasem, w którym nikt nie słucha, założył Meaning Makers , gdzie uczy ludzi biznesu JAK, poprzez prezentację inną niż wszystkie, wyróżnić produkty, pomysły czy firmę na rynku.


Andrzej Bernardyn - Przekuj nawyki w świetne wyniki  (czas nagrania: 1 h 26 min)

 

O warsztacie

Nawyki to uniwersalny silnik, który niezwykle skutecznie pozwala wprowadzić trwałe zmiana zachowań. Naucz się korzystać z siły nawyków w swojej pracy oraz pomagać szybciej osiągać cele osobom, z którymi współpracujesz (klienci, uczestnicy szkoleń i coachingów, podwładni itp.).

Oglądając ten warsztat dowiesz się:

  • Jakie nawyki są szczególnie przydatne w pracy trenera
  • Jak pomóc uczestnikom Twoich szkoleń (lub sesji coachingowych) rozwijać nawyki i osiągać trwałą zmianę zachowań; 
  • W jakie mity dotyczące nawyków wciąż możesz wierzyć oraz co w tych tematach mówią współczesne badania naukowe.

O trenerze

Ekspert od rozwijania nawyków. Autor 2 książek o nawykach i gry planszowej - Kraina Nawyków - która pomaga rozwijać umiejętności i nawyki:  biznesowe oraz osobiste. Trener biznesu z 12 letnim stażem, lider środowiska trenerskiego we Wrocławiu - twórca 2 Klubów Trenerów i Trenferencji.

Zobacz Andrzeja w akcji i przekonaj się, ile możesz zyskać, biorąc wirtualny udział w jego warsztacie : - )


Artur Jóskowiak- Improwizacja w pracy trenera (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Poruszymy następujące zagadnienia:

  • Budowanie relacji - W improwizowanych spektaklach kluczowym jest umiejętne zbudowanie relacji między bohaterami. Improwizatorzy uczą się technik i ćwiczeń wpływających na szukanie połączeń z partnerem scenicznym. 
  • Group mind - czyli taki sceniczny "teambuilding". Spory nacisk w improwizacji kładzie się na grupowość czyli umiejętne działania całą grupą jakby to był jeden organizm. Wymaga to sporej uważności na resztę zespołu i balansowania między dawaniem inicjatywy a akceptowaniem wyborów innych członków. 
  • Trening mózgu - Improwizatorzy tworzą spektakl na dosyć wysokich obrotach "mózgowych". Ćwiczymy szybkość reakcji, precyzję komunikacji, pamięć, elastyczność, skojarzenia. 
  • Zasada "Tak, i" - Nadrzędna zasada improwizacji - wszystko co padnie w scenie między improwizatorami to fakt. Uczymy się akceptować kolejne informacje w scenie i na ich podstawie budować historię.

O trenerze

aktor improwizator, nauczyciel, trener umiejętności miękkich, komik, konferansjer, absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, założyciel Teatru Improwizacji IMPROKRACJA oraz Kabaret Nic Nie Szkodzi.


Rafał Ferber - Lajki nie opłacają rachunków – czyli jak pozyskać Klientów dzięki social mediom (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

W trakcie swojego wystąpienia Rafał pokaże:

  • w jaki sposób efektywnie a nie tylko efektownie prowadzić swoją komunikację w social media tak, aby pozyskiwać Klientów a nie tylko fanów. 
  • przykłady z działalności swojej agencji, aby na realnych kejsach zaprezentować potencjał drzemiący w social mediach.
O trenerze

Sauron warszawskiego Mordoru, czyli twórca fanpage "Mordor na Domaniewskiej", który ma już ponad 150 tys lajków i stale rośnie. Właściciel agencji Social Media „Runaways”. Mentalnie mix pokoleń X, Y oraz Z. W trakcie swojej „kariery” zakładał własne firmy oraz pracował w i dla korporacji.

Pasjonat nowych mediów. Autor jednej z pierwszych prac dyplomowych na temat marketingu internetowego w kampanii wyborczej (2005) rok. Założyciel portalu Global.net.pl (2005 rok). 


Małgorzata Machniewicz - FunTraining, czyli kiedy zabawa uczy (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Często jako trenerzy realizujemy ćwiczenia na wysokiej energii, uczestnicy są mega zaangażowani, świetnie się bawią i oceniają rewelacyjnie takie szkolenie. Tylko czy na pewno w trakcie takiej aktywności czegoś się nauczyli. Czy cele szkolenia zostały zrealizowane? Na warsztacie pokażę:

  • to od czego zależy czy dorośli w zabawie się uczą czy nie,
  • co i jak można zrobić przed a co po takiej, zabawie aby wzmocnić uczenie
  • jak zadbać o to, żeby heheszki i rechoty nie powiększały głupoty a raczej rozum rozwijały

A to wszystko oczywiście na przykładach i w atmosferze ogólnej wesołości.

O trenerze

Jako trener, coach i mentor pracuję z Klientami biznesowymi nad tym, aby praca sprawiała im przyjemność.

Powołałam do życia markę Akademia Twórczego Trenera w ramach której, jestem metodykiem w obszarze uczenia ludzi dorosłych, specjalizuję się w rozwijaniu aktywnych metod pracy z grupami oraz osobami indywidualnymi.

Stworzyłam model projektowania ćwiczeń i adaptowania gier do celów szkoleniowych, uczę trenerów jak tworzyć własne, skuteczne metody rozwijające umiejętności, postawę czy wiedzę. Zaprojektowałam i wydałam serię narzędzi trenerskich i coachingowych „Manufaktura Emocji” i "Karty do Selfcoachingu". 



Marta Eichtaedt10 ćwiczeń w wirtualnym pokoju, które pozwoli Ci na przeprowadzenie interaktywnego warsztatu online. (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Szkolenia prowadzone w wirtualnych pokojach to w zasadzie już standard w korporacjach. Jednak jak je prowadzić, jako trener zewnętrzny? Jak je poprowadzić interaktywnie? Jak uniknąć „gadającej głowy?”. 

W czasie warsztatu:

  • Poznasz przykłady ćwiczeń, które można prowadzić w wirtualnym pokoju, aby szkolenie było maksymalnie interaktywne
  • Poznasz różnice między ćwiczeniami, jaki można przeprowadzić w "zwykłym" wirtualnym pokoju oraz takim, który ma możliwość dzielenia grupy na mniejsze (breakout rooms)
  • Poznasz narzędzia dostępne w jedynym z dobrych programów do prowadzenia warsztatów online (np. Adobe Connect, zoom, lub inny - do ustalenia z grupą)

O trenerze

Szkoleniami zajmuje się od 10 lat a od 2011 roku uczę trenerów, jak prowadzić swoje szkolenia w wirtualnych pokojach (webinary, warsztaty online). Od ponad 5 lat prowadzę blog na temat wykorzystania w szkoleniach tej formy elearningu.  

Pracuję głównie dla dużych firm, takich jak mBank, EY, Orange, Warta, PZU ale też stworzyłem w 2011 roku pierwszy w Polsce otwarty kurs online dla trenerów chcących prowadzić swoje szkolenia w wirtualnych pokojach.


Krzysztof Tomczuk i Sebastian Harmazy - Jak zwiększyć atrakcyjność i skuteczność szkoleń wykorzystując grywalizację? (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Uczestnicząc w nim dowiesz się:

  • Co daje ukrycie praktycznej wiedzy w sejfie?
  • Jak tworzyć szkolenia, w których energizery, to zbędne „wodotryski”?
  • W czym wygrywanie wiedzy jest lepsze od jej zdobywania?
  • Czy podczas szkolenia wypada rzucać klątwy?
  • Dlaczego tradycyjne skrypty trafiają do szuflady, a nasze nie?
  • Jak wygląda struktura szkolenia, którą tylko w 2017 roku przeszkoliliśmy ponad 500 windykatorów?

O trenerach

Krzysztof Tomczuk - Trener windykacji, Ultramaratończyk, , pedagog z wykształcenia, założyciel Architektów Windykacji. Ekspert w zakresie perswazji. Gorący zwolennik wprowadzania naukowo potwierdzonych narzędzi wywierania wpływu do rozmów windykacyjnych. Propagator nowoczesnych metod szkoleniowych. Pasjonat pomiarów i czynników potwierdzających skuteczność przeprowadzonych szkoleń. Jest współautorem pierwszego w Polsce szkolenia windykacyjnego z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji. 

Sebastian Harmazy - Trener Windykacji, dyplomowany Trener Biznesu WSB, były akademicki wykładowca Filozofii
Niestrudzony poszukiwacz nowych narzędzi szkoleniowych przyśpieszających rozwój kompetencyjny uczestników. Specjalista w dziedzinie komunikacji niewerbalnej. Doświadczony trener-praktyk, który porzucił katedrę filozofii na rzecz windykacji należności. Badacz perswazyjnych reguł wywierania wpływu w środkach masowego przekazu. Jest twórcą windykacyjnego escape roomu, oraz fabularnych, outdoorowych szkoleń team buildingowych. 

Maja Lose - Sprzedaj Klientowi szkolenie, którego potrzebuje, a nie to, które chce
(czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Po warsztacie Twoje szkolenia będą jeszcze lepiej dopasowane do oczekiwań klientów, a klienci docenią Twoją rzetelną i inspirującą pomoc, ponieważ:

  • nauczysz się, jak zapytać, czego klienci chcą uniknąć, a co osiągnąć dzięki projektowi szkoleniowemu, 
  • dowiesz się, w jaki sposób oprzeć swoją ofertę na potrzebach klienta, 
  • przygotujesz się do zaprezentowania swojej oferty tak, by uwypuklić wynikające z niej korzyści.

O trenerze

Trener biznesu z ponad 10-letnim doświadczeniem managerskim. Od 12 lat prowadzi szkolenia i projekty doradcze z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, przywództwa, komunikacji, zarządzania ludźmi w zmianie i twórczego myślenia.

Jako Kierownik Działu Sprzedaży w Medicover była odpowiedzialna za zbudowanie działu sprzedaży we Wrocławiu oraz za rozwój sprzedaży usług medycznych na Dolnym Śląsku. Otrzymała tytuł Handlowiec Roku, a jej zespół zajął I miejsce w ogólnopolskim konkursie sprzedaży.


Jarosław Świątek - Mitologia trenerów i coachów - o złych praktykach, błędach i niedociągnięciach na salach szkoleniowych (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Trenerzy, podobnie jak i przedstawiciele innych grup zawodowych popełniają błędy. Na wielu z nich mogą się uczyć. Co jednak, jeśli błędy te są rozpowszechniane wobec ich klientów a wykonywane praktyki podczas szkoleń do niczego tak naprawdę się nie przyczyniają poza marnotrawieniem czasu lub wywołują skutki odwrotne od zamierzonych? Podczas tego spotkania pod lupę wzięte zostaną często rozpowszechniane przez trenerów informacje, techniki, które są sprzeczne z istniejącymi dowodami.

Podczas prezentacji pokażemy m.in.

  • Najczęściej rozpowszechniane mity i ich źródła pochodzenia
  • Sytuacyjne przyczyny rozpowszechniania niezweryfikowanych empirycznie narzędzi i technik oddziaływania
  • Kult "Cargo" na sali szkoleniowej, czyli irracjonalne rytuały trenerskie
  • W stronę rzeteleności - Evidence based training
O trenerze

Jestem psychologiem, absolwentem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu, założycielem Szkoły Inteligencji Emocjonalnej.

Specjalizuję się w technikach wpływu społecznego, perswazji, afektywnych procesach orientacji w otoczeniu, kreowaniu i zarządzaniu wizerunkiem oraz psychologii reklamy.


Agnieszka Gajda + Małgorzata Maluśka – Coachoszkolenia, czyli jak miksować techniki coachingowe z trenerskimi, by uczestnicy dokonywali realnej zmiany?(czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Uczestnicząc w nim dowiesz się:

  • Czym rożni się od siebie coaching grupowy, caoching zespołowy, szkolenie i dlaczego "czyste" szkolenie często nie działa
  • Poprzez wspólne doświadczenie poczujesz różnicę jak można głębiej i szerzej pracować z technikami szkoleniowymi
  • W praktyce zobaczysz umiejętności coachotrenera i stworzysz swój ActionPlan rozwoju umiejętności
  • Zyskasz od nas praktyczne wskazówki, gdzie można się "wyłożyć" przy miksowaniu coachingu & szkoleń
  • Dostaniesz przykładowe scenariusze zmiksowanych coachoszkoleń

O trenerach

Agnieszka Gajda - Obszarem specjalizacji jest rozwój przywództwa, efektywności, zaangażowania ludzi na bazie diagnozy ich talentów narzędziem StrenghtsFinder oraz wykorzystywaniu metod trenerskich i coachingowych.
Sukcesy osiąga w podnoszeniu skuteczności i zaangażowania zespołów i budowaniu ich synergii, dobrej komunikacji w oparciu o mocne strony. 

Małgorzata Maluśka - Opracowuje i realizuje indywidualne oraz grupowe projekty rozwojowe (executive coaching, team coaching, treningi) dla zespołów menedżerskich, trenerów oraz specjalistów HR. Specjalizuje się w rozwoju przywództwa, rozwijaniu ludzi na bazie talentów oraz podnoszeniu produktywności zespołów i budowaniu synergii w nich. Posiada wieloletnie doświadczenie jako menedżer, mentor, trener i coach.


Sylwia Zabielska - Zarządzanie zmianą: dlaczego to takie trudne i jak zwiększyć szanse na sukces? (czas nagrania: 1 h 30 min)


O warsztacie

Tylko 30% programów zmian przeprowadzanych w organizacjach kończy się sukcesem, czyli osiąga założone cele. Główne tego powody to opór pracowników i brak wsparcia ze strony kadry zarządzającej. Udział w szkoleniu pozwoli Ci dowiedzieć się:

  • dlaczego tak trudne jest wprowadzenie zmiany w organizacji
  • dlaczego kluczowe jest zrozumienie i zaadresowanie sposobu myślenia, który leży u podstawy zachowania, które chcemy zmienić
  • jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu przy wprowadzenia zmiany używając Influence Model
O trenerze

Konsultant, trener i coach z doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi firmami.

Od kiedy nastała wojna o talenty pomagam klientom odnaleźć się w niej poprzez budowanie silnych organizacji, czyli takich:

  • z którymi pracownicy długofalowo wiążą swoje kariery
  • gdzie zespoły są zaangażowane w osiąganie strategicznych celów
  • których kultura organizacyjna przyciąga najlepszych

Specjalizuję się w zarządzaniu zmianą w organizacji. Pasjonuję się rozwojem talentów opartym o silne strony, pozytywną psychologią oraz Porozumieniem bez Przemocy wg. Marshalla Rosenberga.


Ewa Wilczewska - Feedback story czyli co się dzieje za progiem informacji zwrotnej? – jak mądrze egzekwować (od siebie i innych) (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Podczas warsztatu poddamy obróbce (nie)skuteczność informacji zwrotnej, doświadczysz metody, dzięki której dowiesz się jak:

  • Skutecznie odpalić nabój feedbacku, nie strzelając sobie w kolano - czyli jak bezboleśnie przyjmować zawartość informacji zwrotnej
  • Poskromić euforię, otrzeć łzy, powstrzymać focha - czyli jak okiełznać emocje towarzyszące przyjmowaniu informacji zwrotnej (lub wskrzesić ich brak)
  • Rozpoznać i przeanalizować wartość feedbacku - czyli jak nawet najbardziej gorzki element feedbacku zamienić na sukces w doskonaleniu warsztatu trenerskiego
  • Zastosować nowe narzędzie do analizy informacji zwrotnej (BWA) na sali szkoleniowej
  • Wykorzystać technikę analizy feedbacku do mierzenia efektów w pracy z handlowcami, menadżerami, dyrektorami

O trenerze

Trenerka biznesu, doradca biznesowy, doświadczony menadżer i praktyk sprzedaży, przedsiębiorca (20 lat w biznesie). Miłośniczka rzetelnej komunikacji i rozwojowej informacji zwrotnej. Autorka techniki BWA.


Ula Rudzka-Stankiewicz – Przydatne gadżety i gry w pracy trenera (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

W trakcie warsztatu poznasz, dotkniesz i doświadczysz wielu gier i narzędzi przydatnych w pracy trenera. M.in:

  • Poznasz ich historię i charakterystykę.
  • Dowiesz się, czym się różnią i jak wybrać takie narzędzia, które faktycznie będą Ci przydatne.
  • Nauczysz się krytycznie porównywać podobne narzędzia.
  • Poznasz tzw. multitoole, czyli narzędzia szkoleniowe, które możesz zastosować w wielu różnych sytuacjach.
  • Dowiesz się, na co zwrócić uwagę sięgając po pomoce dydaktyczne.
  • Otrzymasz wiele inspiracji i struktur, które od razu możesz wykorzystać na sali szkoleniowej.
O trenerze

psycholog i trener, praktyk grywalizacji, fascynatka gier szkoleniowych.

Na co dzień prowadzi projekty wspierające szybką zmianę zachowań w dużych organizacjach z wykorzystaniem mechanizmów gier. Jest założycielką sklepu internetowego Gadżety Trenera, który gromadzi mniej i bardziej oczywiste narzędzia dla trenerów.


Leszek Sergiel – Szanse, zagrożenia, pułapki i inne aspekty budowania firmy szkoleniowej – Historia osób tworzących firmę WITALNI (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Według danych GUS, tylko 33% firm dożywa 5 lat. Zaledwie 6% firm może świętować swoje 10 urodziny. Podczas swojej prezentacji opowiem, jak znaleźć się w tym elitarnym gronie. Dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego firmy pojawiają się i znikają?
  • Jak przetrwać na rynku usług szkoleniowych kilka dekad?
  • Jak budować dobre, długotrwałe relacje z klientami?
  • Jakie błędy popełniłem jako właściciel biznesu szkoleniowego i czego się z nich nauczyłem?
  • Co według mnie jest w biznesie najważniejsze?

A wszystko to na podstawie moich autentycznych życiowych doświadczeń, w postaci osobistej historii. Chcesz posłuchać?

O trenerze

Specjalizuje się w szkoleniach Kadry Handlowej oraz Zarządzającej. Do tej pory przeprowadził blisko 20 000 godzin szkoleń. W ramach outsourcingu zarządza zespołami handlowymi w wielu firmach. Jest doradcą w zakresie organizacji przedsiębiorstw, zarządzania, handlu i rekrutacji. Dodatkowo, prowadził zajęcia we wrocławskiej i opolskiej Wyższej Szkole Bankowej, również na poziomie MBA.

Leszek prowadzi szkolenia w oparciu o aktualne realia rynkowe. Wiedzę teoretyczną osadza w autentycznych sytuacjach, a jej zakres dostosowuje do potrzeb słuchaczy. Podczas szkolenia umiejętnie angażuje uczestników nie tylko do nich przemawiając, ale również wsłuchując się w ich oczekiwania, co jest kluczem do realizacji celów programu warsztatu.


Agnieszka Lipka – Jak nie zostać zarozumiałym palantem. Czyli rozpoznanie, docenienie umiejętności uczestników i dopiero potem wzmacnianie potencjału (czas nagrania: 1 h 30 min)

 

O warsztacie

Podczas warsztatu poruszymy takie tematy jak:

  • Uczestnik szkolenia – nowicjusz, adept czy doświadczony profesjonalista? Jak widzi sam siebie uczestnik a jak widzi go trener.
  • Po pierwsze szacunek odczuwany– jakoś do tej pory dawali sobie radę bez ciebie…
  • Po drugie szacunek okazany – pokora wobec wiedzy i umiejętności uczestników
  • Lepiej przecenić czy nie docenić? Oto jest pytanie.
  • Różnica pomiędzy wiedzą (przecież my to wiemy, było już na wielu szkoleniach) a umiejętnościami (ale i tak tego nie robimy) – jak sobie z tym poradzić w ramach szkolenia
  • Trener prawdy objawionej czyli „Powiem wam w jaki sposób wręczyć wizytówkę”* - o tym jak nie zostać palantem
  • Jak wykorzystać wiedzę i umiejętności dotychczasowe, by wzmacniać kolejne – czyli wykorzystanie potencjału uczestników
O trenerze
20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń. Różnych. Sama mam pokorę wobec wiedzy ludzi, którzy przychodzą rozwijać swoje umiejętności. Jednocześnie potrafię sprowokować, czasem nawet wkurzyć uczestników, by "zmusić" ich do myślenia. Mówią o mnie, że jestem silną osobowością (wrodzona subtelność i delikatność są najwidoczniej ukryte....). Skromność to piękna cecha. I ja ją posiadam. W stopniu doskonałym. Możesz się ode mnie tego uczyć.

TRENFERENCJA 2017

Wojciech Mendyka - Jak sprawić, by Cię słuchali? (czas nagrania: 1 h 20 min)

 

O warsztacie

Podczas warsztatu Meaning Makers nauczysz się, jak kształtować przekaz Twojego szkolenia lub prezentacji do jedynego prawdziwego odbiorcy Twoich treści – ludzkiego mózgu:

  • Jak mówić, by zainteresować i sprawić, by Twój temat był zrozumiany, zapamiętany i wywołał zaangażowanie u trenowanych?
  • Dlaczego musisz naruszyć bezpieczne status quo uczestników i jak to zrobić?
  • Czym jest hamak uwagi i jak nie pozwolić im w nim zasnąć?

O trenerze

Meaning Maker, międzynarodowy trener, wykładowca MBA. W 7 lat przeprowadził 150 szkoleń w 16 krajach, pomagając setkom osób skutecznie prezentować w kluczowych momentach. W świecie przepełnionym hałasem, w którym nikt nie słucha, założył Meaning Makers , gdzie uczy ludzi biznesu JAK, poprzez prezentację inną niż wszystkie, wyróżnić produkty, pomysły czy firmę na rynku.

Zobacz w akcji Wojtka i sam się przekonaj, ile możesz zyskać, biorąc wirtualny udział w jego warsztacie : - )


Jacek Wolniewicz - Trener w internecie, czyli jak stworzyć dobre i dochodowe szkolenie online?  (czas nagrania: 1 h 48 min)

 

O warsztacie

Podczas tego warsztatu poznasz: 

  • Sprawdzone metody projektowania własnych dochodowych szkoleń online,
  • Zasady budowania swojego (niewirtualnego) wizerunku w sieci,
  • Przyjazne narzędzia do tworzenia szkoleń i kursów,
  • Praktyczne i łatwe do wykorzystania platformy do dystrybucji kursów, 
  • Kluczowe zasady budowania działań marketingowo – sprzedażowych dla swoich szkoleń online.

O trenerze

Skutecznie uczy trenerów i organizacje, jak zarabiać na szkoleniach! Dyplomowany Trener i Coach Biznesu. Rozwija kadry i trenerów w obszarach Train The Trainer, sprzedaży i zarządzania, na salach i w internecie.

Zobacz piękną notatkę graficzną z warsztatu Jacka!


Andrzej Bernardyn - Zamień Gry i Gadżety w szkoleniowe zalety  
(czas nagrania: 1 h 24 min)

 

O warsztacie

Zwiększ atrakcyjność i skuteczność swoich szkoleń, dzięki wykorzystaniu gotowych gier planszowych, dostępnych na rynku za 50-150 zł. Poznaj mechaniki gier i konkretne tytuły, które pomogą Twojej grupie lepiej osiągać cele szkolenia. Biorąc udział w szkoleniu nauczysz się m.in.:

  • Jak interesująco zawierać kontrakt szkoleniowy z grupą z wykorzystaniem gadżetów?
  • Jak kreatywnie łączyć osoby w zespoły?
  • Jak uatrakcyjnić rundki z wypowiedziami, głosowanie i wyrażanie swojej opinii przez uczestników?
  • Jakie gry planszowe nadają się do wykorzystania do rozwoju kompetencji uczestników szkoleń?

O trenerze

Trener z 11 letnim doświadczeniem i gracz od ponad 25 lat. Na styku dwóch pasji stworzył autorski program szkolenia dla trenerów. Założyciel Klubu Trenerów TTT i Klubu Trenera SET we Wrocławiu.


Krzysztof Adamski - Doświadczeni handlowcy uczestnikami Twojego szkolenia
(czas nagrania: 1 h 27 min)

 

O warsztacie

  • Zastanowimy się nad tym, jakich zachowań możemy spodziewać się po doświadczonych handlowcach na szkoleniu,
  • Określimy cele i potrzeby szkoleniowe doświadczonych handlowców i rozważymy możliwość zaspokojenia tych potrzeb,
  • Rozważymy treści, które są passé, a które mogą zaciekawić doświadczonych handlowców, 
  • Wypracujemy możliwy scenariusz przygotowania szkolenia dla doświadczonych handlowców.

O trenerze

Realizuję projekty rozwojowe dla biznesu od ponad 15 lat. Od początku jestem związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą. Pomagam firmom zwiększyć jakość i wielkość sprzedaży korzystając z mojego autorskiego podejścia do sprzedaży Decision Selling®.


Iga Mościchowska - Projektowanie doświadczeń szkoleniowych, czyli perspektywa projektanta w szkoleniach (czas nagrania: 37 min)

 

O warsztacie

Na warsztacie projektowym:

  • Skorzystamy z techniki mapowania doświadczeń,
  • Poszukamy możliwych ulepszeń i pomysłów na rozwiązanie problemów,
  • Stworzymy wizję idealnych szkoleń dla trenerów (TTT).

O trenerze

Projektant doświadczeń, badacz i trener w obszarze projektowania doświadczeń użytkowników (user experience design). Od 10 lat projektuje doświadczenia użytkowników stron internetowych i aplikacji, z naciskiem na rozwiązania biznesowe.


Marek Janigacz - Metody omawiania gier szkoleniowych 
(czas nagrania: 1 h 13 min)

 

O warsztacie

Gry szkoleniowe mogą być atrakcyjnym narzędziem edukacyjnym. Jednak bez właściwego omówienia są g…. warte. Nawet najlepiej zaprojektowana gra nie może być w pełni efektywna bez profesjonalnego podsumowania. Do odpowiedzialności trenera należy płynne przeprowadzenie uczestników pomiędzy światem gry, a rzeczywistością. Nie jest to łatwe zadanie. Na szczęście niezależnie od stopnia złożoności gier ich omówienie można przeprowadzić według podobnych metod. Podczas tych warsztatów poznasz kilka z nich.

O trenerze

Jestem doradcą organizacyjnym, trenerem biznesowym i projektantem gier edukacyjnych. Od kilku lat łączę te obszary prowadząc swoją firmę o nazwie ERDAD (skrót od Eryk’s Dad). Stworzyłem kilkadziesiąt gier symulacyjnych i szkoleniowych z wielu obszarów tematycznych.


Radek Czahajda - Evidence Based Training w praktyce (czas nagrania: 1 h 23 min)

 

O warsztacie

Szkolenia oparte o dowody naukowe. Dużo się o tym mówi, a mało się robi i jeszcze mniej się tłumaczy. Jeśli chcesz mieć solidne podstawy do wprowadzenia EBT w swoją praktykę trenerską – zapraszam na mój warsztat. Uczestnicząc w nim dowiesz się:

  • Jak wyszukiwać badania naukowe w interesujących Cię tematach?
  • W jaki sposób weryfikować ich jakość?
  • Jak je przekuwać na treści Twoich warsztatów?

O trenerze

Naukowiec, aktywista, jeden z liderów nowego pokolenia trenerów. Współtwórca europejskiej społeczności trenerów młodzieżowych Trainers’ Forum i koordynator konferencji TsF 2015 w Mediolanie i 2017 we Wrocławiu.


Tomasz Bąkowski - Pitch biznesowy – 30 sekund, po których klient sam będzie chciał z Tobą współpracować (czas nagrania: 1 h 27 min)

 

O warsztacie

Trenerzy podczas warsztatu dowiedzą się i nauczą, jak przedstawić siebie i firmę w 30 sekund tak, aby klient sam poprosił o wizytówkę i współpracę.

Warsztat oparty o sprawdzone metody pitchowania, dzięki którym m.in. pozyskuję klientów oraz przeprowadziłem prywatny wywiad z Vice-prezydentem Philips ds. Globalnych Innowacji. Jako uczestnik: 

  • Dowiesz się, czym jest pitch i dlaczego, aby odnieść sukces musisz go mieć,
  • Nauczysz się, jak poznać prawdziwe problemy klienta, za których rozwiązanie Ci zapłaci.

O trenerze

Człowiek od projektów specjalnych, wymagających innowacyjnego podejścia i sprawnego wdrażania zmian. Konsultant ds. innowacji, facylitator kreatywności.


Michał Kasprzyk - P​o co trenerowi przemówienia i co zrobić, żeby były lepsze?
(czas nagrania: 1 h 25 min)

 

O warsztacie

Umiejętności prezentacyjne są jednymi z ważniejszych dla trenera. Są też bardzo rozległe – dotyczą m.in. głosu, treści, slajdów, opowiadania historii. Na warsztacie poruszymy te aspekty w zaawansowanym stopniu:

  • Jak sprawić, żeby używanie PowerPointa było bezbolesne
  • Co zrobić, żeby historie były bardziej angażujące
  • Jak pracować nad swoim głosem
  • Jak tworzyć interesującą treść?
  • Jak wykorzystać przemówienia w pracy trenera?

O trenerze

Przemówienia publiczne są częścią mojego życia już od kilku lat, a wszystko zaczęło się od TEDxWroclaw. Przygotowuję mówców do wystąpień, szkolę z przemawiania, występuję na wydarzeniach i prowadzę je.


Rafał Żak - Jak perfekcyjnie popełniać błędy? (czas nagrania: 1 h 22 min)

 

O warsztacie

Jako trenerzy intuicyjnie czujemy, że na sali szkoleniowej popełnianie błędów przez uczestników jest ważne dla rozwijania się. Przyjrzyjmy się zatem wspólnie temu czy rzeczywiście.  

  • Pokażę na czym polega koncepcja error management training, 
  • Nauczę Cię projektować szkolenia tak, żeby z błędów korzystać w sposób efektywny, 
  • Zaprezentuję sposoby kształtowania kultury organizacji, dla której pracujemy tak, by możliwe było uczenie się na niepowodzeniach.

No i nadal jestem Rafałem Żakiem, zatem wszystko, co powiem, oparte będzie o badania i dowody naukowe

O trenerze

Zajmuję się rozwojem ludzi i organizacji. Robię to w czterech rolach: trenera, mówcy, coacha i autora. Promuję rozwój oparty na dowodach.


Maja Lose - Jak sprawić, by szkolenie naprawdę coś zmieniło w organizacji?
(czas nagrania: 1 h 29 min)

 

O warsztacie

  • Poznaj 4 skuteczne sposoby na to, by Twój projekt szkoleniowy zainicjował autentyczną zmianę w firmie,
  • Sprawdź, w czym możesz wesprzeć Klienta i jak to wycenić.

O trenerze

Ponad 10 lat byłam managerem. Wprowadzałam Medicover na dolnośląski rynek i przeprowadzałam restrukturyzację spółki należącej do Grupy Impel. Lubię zmiany, ale zdaję sobie sprawę, że nie dla wszystkich są łatwe.